דפיקות לב חזקות...ידיים רועדות
מחשבות שלא מרפות
כ"כ הרבה רגשות...
מפחדת להגיד שזה קורה שוב
כ"כ פחדתי שהרגש ישוב
מפחדת להישבר
לא מודה במה שהלב אומר
מפחדת כ"כ מהכאב..
המבטים עוברים
משגעים.. גורמים לי להיות בעננים..
אני לא יודעת מה אתה מרגיש
לא מתעסקת בזה יותר מידי
גם ככה אני מפחדת ממה שעוררבת בי
לא מסוגלת להגיד די
אבל מה? גם לא מצפה ליותר מידי
כל אחד מאיתנו לבד.. וככה זה לעולם...
בתוך תוכי אני יודעת מה עוררת
יודעת שאני כבר כולי שלך
אבל לא מסוגלת להודות.. לא מסוגלת להגיד..
מפחדת כל כך...
לבנתיים? אני ממשיכה בשלי
אם כ"כ הרבה רגשות..
מאושרת.. רק מאושרת.. .
לא חושבת... לא אומרת..
פשוט ממשיכה -ומחייכת..





