שאלוםם !
אתמול בלילה לפני שהלכתי לישון, התחלתי פתאום סתם לכתוב..
וזה מה יצא..:]
מקווה שתאהבו (:
הם אמרו לך,
את ידעת,
לא רצית להאמין..
את הקשבת,
את ראית,
והלב כלא מבין..
את הרגשת
איך חיוכו כבר לא אותו חיוך,
את הרגשת
איך מבטו החם
הוחלף בריקנות.
את הרגשת
איך שפתיו הרטובות
התייבשו לאט לאט,
את הרגשת
איך מגעו המלטף
הפך קר ומרוחק..
בראש ראית
את דמותו עם האחרת
את החיוך, המבט, הנשיקות
שפעם היו שלך,
איך ממך את הכל הוא לקח.
הוא לא אומר,
אך שתיקתו אומרת הכל..
אומרת שליבו כבר לא אוהב
את לא רוצה להאמין,
לא רוצה לסבול..
הראש אומר לך
לעזוב אותו מהר
אבל הלב
הפגוע, השבור
לא מצליח לוותר..
מממ..לא משו :| אבל נחמד..
תגיבו שנדע מה דעתכםם [:
אוהבת המוןן
ליאני 😊





