= דובי שלי ? ! =
את האמת אני יושבת פה, מקלידה משהו שקשור אלייך....
לא יודעת אם יגיע רגע כלשהו,
סיטואציה מתאימה שבה תוכל לראות מה באמת כתוב פה !@
חשבתי עלייך היום, יותר מתמיד
חשבתי מה קרה לי בעצם בחיים מאותו יום שנפלת עליי מ - ש - מ - י - י - ם
בתאריך 11/9/06 הייתי שקועה בכלל בסיפור אהבתי הנכזבת
עמדתי עם חברותיי כואבת, מתייסרת....
באותו רגע רק חשבתי עליו, רק ראיתי אותו... נזכרתי בכל מה שעברתי איתו ~#
ואז ככה בבום מישהו ניגש אליי וסיפר לי עלייך, שאתה מדבר עליי או חושב עליי
הבטתי בך והאדמתי קלות, לא ציפיתי לכזה דבר בכזה מצב אבסורדי
ואותך ? ! שאני מכירה תקופה די ארוכה לא ציפיתי שדווקא אתה יהיה זה שיפזר טיפת אור
הבטת בי לעיתים תכופות באותה דקה, הסמקת כמוני... התביישת $%
אבל אני ? ! לא שמתי לב אלייך, כן עדיין הייתי שקועה באותו בחור
ולמען האמת, גם לא האמנתי שבאמת אתה חושב עליי.....
ופתאום אחרי אותן דקות התחילה תקופה יפה בחיים שלי
הבנתי שהכל נכון, הכל אמיתי.... הרגשתי במין אגדה שאני לא רוצה שתסתיים בחיים !&
+ החיוך ? ! לא ירד מפניי אף לו לרגע +
חדרת למחשבותיי, לתחושתיי אך בעיקר לרגשותיי !
והיום אחרי חודש וכמה ימים אני מוצאת את עצמי מאוהבת בך, מצחיק נכון ?%
אז דיברנו מעט, כן היו כמה רגעים שפשוט החלטתי שכל זה פשוט לא בשבילי
שכמו פנטזיה רגילה גם לפנטזיה הזאת יש סוף......
אבל בכל זאת אני לא מוותרת עלייך, כשאני נזכרת במבט שלך הידיים שלי רועדות
תוך כדי שאני כותבת אני מרגישה את הפרפרים בבטן מתרוצצים !~
כשרק מזכירים את השם שלך אני מרגישה מערבולת ענקית בתוכי.......
לפעמים הייתי רוצה שיהיה לי את האומץ לצעוק מול כל העולם כמה שאני אוהבת אותך,
כמה ששינת לי את החיים, כמה ששינת את ההתבוננות שלי על העולם @!
פשוט יש בך כל מה שאי פעם רציתי, ביקשתי והתפללתי בשבילו......
ואולי בגלל שאתה משלים בי את כל מה שחסר אנחנו כל כך מתאימים
ולא רק במחשבה או בהרגשה אלא באמת מתאימים,, באמת !
אז מה בעצם אני מנסה להסביר לך בכל השורות האלה ? !
דובי קטן שלי, אני כל כך אוהבת אותך ואני לא מוותרת אני נלחמת עד הסוף
- $ כ י .... א ת ה $ -
כמו טיפת גשם ביום בצורת קשה,
כמו חיוך קטנטן שנובע מתוך אלפי דמעות,
כמו אור חזק שמעפיל על כל הכהה שמסביב,
- % אתה לא כל מה שאני רוצה,
אתה כל מה שאני צריכה % -
כמו שהכל התחיל הוא לא יגמר לעווווולם 333> !~%
אוווהבת המון קטן שלי,
= דובנת שלך...... , [ ; ^ =





