-אתה האחד בשבילי-
עד שהוא העז להתקרב.. היה כבר מאוחר מידי..
היא הייתה בזרועות מישהו אחר, מישהו שהקדים אותו..
הם היו אמורים להיות בייחד
הוא היה האחד בשבילה..
האחד בשבילי..
אך הזמן שעובר לו במהירות ולא מחכה לאף אחד, גם לו כמו לכולם.. לא חיכה
היא בכול לילה בוכה על סיפור אהבה שלא התממש..
הוא מאשים את עצמו, שלא העז להתקרב.. בזמן
רק אחרי שנתיים הם נפגשו..
כשהיא כבר נשואה.. והוא מאורס..
העצב בעיניים, הלב השבור..
ממשיכים לאהוב אחד ת'שניה, אך שותקים..
עדיין שותקים..
עכשיו גם יש להם סיבות טובות..
********
הסיפור כמובן לא עלי
אני מקווה שהבנתם מה התכוונתי להעביר לכם בסיפור הזה
אל תחכו לזה שאתם אוהבים.. שיעשה ת'צעד הראשון, כי לא תמיד הוא יעז לעשות אותו..
לפעמים אתם בעצמכם צריכים לעשות ת'צעד הזה..
בנות אין לכן מה לפחד, בימינו גם הבנות מתחילות עם הבנים!
ואאאי עצוווובי,
ואאת כל כך צוודקת . .
לא צריך לחככות. . פששוט ליזווווום [:
אוהבת אוותך י'כישררון מההללך !
וואוו,
ממש יפה ועצצווב..
את כלל כךך צודקת !! ,
תמשיכיי לכתוב יפה שלי
אווווהבת אוותך ..
את כל כך צודקתתת..
ממש יפהה..
אהבתתיי..
גם ת'סיפור וגם ת'מסרר..
בתאלו'ש:
ת' יפיופה שלי =)
גמני אוהבת'ךךך בייבי
********
חנו'ש:
ת' חיימשלי =)
גמני אוהבת'ךךך בובית
********
טוניטה:
ת' בובה שלי =)
QUOTE ואאאי עצוווובי,
ואאת כל כך צוודקת . .
לא צריך לחככות. . פששוט ליזווווום [:
אוהבת אוותך י'כישררון מההללך !
פשוט מדהיייםםם
את כזאת כישרוניתתתת
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדדד
ואני פה בשבילך תמידדדדדדדדדד
מור'צי 😊
ת' חיימשליי =)
גמני אוהבת'ךךךךך
מדהים..
ופשוט כ"כ נ-כ-ו-ן!
תממשיכי לכתוב!!!!
אושרי הפנה אותי לאשכול כדי שאני אפקח את העיניים חח
זה מהמם בובה ונכוןןן !!
וואיי אחד הדברים החשובים לזכור בחיים..פשוט לא לתת לזמן לעבור סתם ככה בלי לנצל אותו
ואם צריך גם ליזוםם..
אין אין כ=י=ש=ר=ו=ן!!!!
אוהבבבבבבבבבבבבבתתת
-רעות-
ת' מדהימים שלייי =)
אוהבת'כםםם