אממ אני רוצה לכתוב לאחותי מכתב כזה...כאילו שיהייה כמו שיר..
כמה שאני אוהבת אותה ותודה על כל מה שהיא עשתה בשבילי ועל העזרה שלה והעידוד בחודש האחרון!!
זהה ממש דחוף זה למחרררררררררררררררררר
שירים זה לא קשור לפורום הזה...
תתאימי להבא את האשכולות שלך
עזרתי לך והעברתי
כתבתי לך עכשיו מקווה שתאהבי:
יום ולילה לך אני מודה,
כי זכיתי באחות שהיא גדולה!
למעני את פשוט הכל עושה
ואני מודה לך מעומק הלב בכל שנייה!
אני עוברת חודש לא קל
ואת תמיד כאן לצידי!
את האחות הכי הכי שלי!
תודה פשוט על הכל לך אני אומרת שוב ושוב בקול!
העידוד שלך משמח אותי,
כי את באמת חשובה לי!
לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך,
איך הייתי מתגברת על המכשולים האלה אם לא היית בקירבת הידיים!
אז המון תודות ואלפי חיבוקים,
לך שלוחים אחות מהסרטים!
תדעי שתמיד אני אהיה כאן בשבילך
ושוב תודה אני אומרת לך מעומק הלב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*