אני וחברה שלי רוצות לשיר ולהקליט את עצמנו שרות ..ץ. הבעיה שאין לנו שירים לשיר.. כאילו נאחנו רוצים שירים מקוריים..
ומכיוון שאתם מזה מוכשרים פה.. הרבו כאן כותבים שירים. אני חייבת ת'עזרה שלכם...
מישו יכול ליכתוב כאן שירים יפים שאפשר לשיר אותם?..
לא משנה מה.. ראפ,מזרחית,דיכאון,היפ הופ.. לא משנה ביכלל !
משו יפה כזה.. שיהיה לו קצב..
כי קונים לי מכונה שאפשר להקליט בה עם מקרופון והכל.. ואני מזה רוצה לעשות את זה..
אז פליז מי שנכנס לפה שיגיד משו =]]
ואל תנעלווו אני מתחנננת ...
תשאירו את זה כמה ימים...
=]]
ביו'ש
למה שננעל,מאמי?
בשביל זה האתר הזה קיים,בשביל לבקש עזרה..
אבל באמת תלוי אם יעזרו לך... נחכה ונראה.. ואם לא-ינעל...
אישית אנ'לא חושב שהשירים שלי מספיק טובים
על מנת שיוככלו לשיר אותם,אבל אני אשאיר ת'אשכול הזה
פתוח ואאחל לך ב-ה-צ-ל-ח-ה במציאת השיר..;]
!!! יום טוב שיהיה 3> !!!
זה שיר שלי רק אני לא בטוחה שאפשר לשיר אותו, אין לזה ממש קצב..
אבל אולי אתן תמצאו לו קצב..
-אני אוהבת אותך-
אני אוהבת אותך אך אתה רואה בי רק ידידה
אני רוצה רק אותך
לא רוצה אחרים..
רואה אותך וליבי נצבט
בוכה לי בסתר על האהבה ששרפה את גופי
מתי תבין, מתי תראה
מתי תתקרב ותגיד שזה הדדי
קשה לי להמשיך, כואב לי
הלב מבקש רק אותך..
אז איפה אתה?
אל תתן לי להשבר
לאבד את התקווה
נאחזת במחשבות עלינו
מחשבות נעימות..
על ימים ורודים יותר
מתי תבין, מתי תראה
מתי תתקרב ותגיד שזה הדדי
קשה לי להמשיך, כואב לי
הלב מבקש רק אותך..
אז איפה אתה?
רק עליך מדברת
החברות כבר לא יודעות מה לעשות איתי
יודעת שצריכה לשכוח אותך
אך לא מצליחה
אני אוהבת אותך
מתי תבין, מתי תראה
מתי תתקרב ותגיד שזה הדדי
קשה לי להמשיך, כואב לי
הלב מבקש רק אותך..
אז איפה אתה?
השם שלך מרומם לי את המצב רוח
החיוך שלך עושה לי את היום
בבקשה תן לי להמשיך לחיות במחשבות
שאולי יום אחד נהיה בייחד..
מחשבות נעימות על ימים ורודים יותר
מתי תבין, מתי תראה
מתי תתקרב ותגיד שזה הדדי...
הודיהה [ ככה קוראים לך לאא? ] ממש ממש תוודה !!
תמשיכוו להגיבב לזה.. ולהביא ליי.. אני ממש צריכה את זהה =]]
יש לי פשוט מלא פלייבקים ואני רוצה לנסות לשיר כמה שיותר שירים ולחבר מנגינות.. אולי אני יצליח...
שניה לא הבנתי
את מעוניינת בשיר שהעלתי לך?
כן הודיה נשמה
אין על מה
אני לא כותבת שירים אבל יש פה בנות מוכשרות ברמות.
אנלא מוכשרת ככה שתבקשי ממי שכן .
אבל אם זה יוצא לפועל אני אשמח אם תעלו את השיר לפורום מוזיקה טלווזיה וקולנוע, זה יוסיף המון 😊
חחח נו ברור..
והודיה ממ כן ניראלי.. אנחנו ננסה לחבר לזה מוסיקה חחח..
מקווה שנצליחח...
אבל אין לזה חרוזים זה קצת מסובך לשיר בלי חרוזים זה לא מתנגן יפה
אממ.. את די צודקת במה שאת אומרת..
קשה מאוד לשיר בלי חרוזים.. אבל תמיד שווה לנסות
אז.. עם יש למישו כאן שיר עם חרוזים ושחושב שאפשר לעשות לזה מוסיקה שיביא לפה.. אני מתחננת !!
זה ממש ממש חשוב לי..
ואין יותר מוכשרים ממכם.. אני כל הזמן קוראת פה סיפורים ושירים והכל כל כך יפה !
QUOTE (-sex-appeal- @ 17/10/2006) אבל אין לזה חרוזים זה קצת מסובך לשיר בלי חרוזים זה לא מתנגן יפה
יש הרבה שירים בלי חרוזים.. תלוי לאיזה סגנון וקצב..
ונונה סבבה נשמה