לחשוב רק עלייך
לרצות רק אלייך...
לחלום אותי בין זרועתייך..
להתכחש..לפחד.. .
כ"כ הרבה פחד להגיד את מה שהלב אומר..
פחד מהכאב..מהייאוש.. רק פחד..
להביט בך.. ולחייך.. רק לחייך ....
לעדיף ככה.. בלי יותר מידי שטויות..
להגיד שלמדתי מטעויות
ובעצם לדעת שאני פשוט מפחדת לחזור עליהם
להתאהב מחדש.. להישבר.. לבכות..
כ"כ הרבה פחד
בלי תקווה.. בלי אשליה..
רק רגש שמסרב לצאת
או אולי רגש שאני מסרבת להכיר בו..
רגש שאני כ"כ מפחדת ממנו...
ואותם השאלות עולות בי בכל הלילות
ואתה
על מי ענייך מסתכלות
ולאן מחשבותייך נודדות
את מי ידייך עוטפות
וממי השכחת את כל האכזבות?
חושבת עלייך והחיוך נמרח על הפנים
לא איכפת לי כבר שכולם רואים
אנשים אומרים שאני שקופה
שרואים איך שאני מביטה
אני צוחקת ושוב מעבירה מבט
אתה מחייך... ואני נשארת שקועה בפנייך
עכשיו המחשבות הן עלייך
אתה אולי גם רואה... מבין..
ואולי לא.. אולי כולם סתם אומרים..
אבל המבטים נפגשים...
ואני נשארת אדישה לכל אותם מילים
ולא.. לא איכפת לי שכולם רואים
אנשים אומרים שאני שקופה..
שרואים איך שאני מביטה!
ושוב... נגיעה..מבט..מילה....צמרמורת..חיוך..פחד..בעיקר פחד..





