מלאך
לפני שנתחיל בסיפור עצמו..
שמי שירין, חצי מרוקאית וחצי ארגנטינאית.. אני בת 16 מנצרת עילית..
יש לי 2 אחיות, נועה ולירון.. נועה בת 17 וחצי ולירון בת 8..
יש לי שיער אדום, טיפה מתחת לכתפיים וחלק.. עיניים בצבע דבש.. עור שוקו/וניל..
אין לי חבר והשנה עברתי לבצפר חדש, עברנו דירה ושלושתינו עברנו לבתי-ספר חדשים..
ההורים שלי גרושים, אנחנו גרות עם האמא והאבא גר בב"ש, יש לי אחיות תאומות חורגות בנות שנה..
אנחנו לא בקשר איתם מאז שהאחיות החורגות שלי נולדו..
לפני שנתיים ההורים שלי התגרשו.. בתכל"ס כך הכי טוב לכולם.. הם אף פעם לא הסתדרו בינהם..
אין לי חבר ואני לא אוהבת אף אחד, ת'אמת אף פעם גם לא היה לי מישהו רציני..
אף פעם לא התאהבתי גם, לא מצאתי ת'אחד שגרם לי להתאהב בו..
מאוד קשה לי להתאהב באנשים.. הוא צריך להיות מיוחד בשביל לגרום לי להתאהב בו..
אני 1.70 ושוקלת 52.. יש לי גוף די יפה, לא הכי מפותח אבל סבבה.. מסתדרת איתו..
לאמא שלנו קוראים מיטל, קופאית בבנק, גם בנצרת עילית.. חצי שעה מהבית..
אני ישנתי בזמן שנועה נכנסה לחדר שלי.. כיביתי ת'שעון המעורר שלי שהודיע לי שאני צריכה לקום לבצפר..
היא החליטה להחליף לי ת'שעון המעורר..
נועה- "לקוםםםםםםםםםםם!!!!" פתחתי לשניה ת'עיניים.. הסתכלתי עליה והסתובבתי לצד השני..
**********
4 תגובות ויש לכן המשך!!!





