בעקבות השיר של ילדה משו משו גם אני החלטתי לכתוב באנגלית :]
When I herd you say "I love you"
I dident know what to feel, what to say...
I dident know that you felt this way...
I was shocked by the idea that its serious for you
I dident act like loving you, i dinet even show emotion
And you loved me for every second, love as big as the ocean.
You see what your heart wants to see
what your heart wants to feel
You dont even realize that what you see is just not real.
תרגום למתקשים:
כששמעתי אותך אומר "אני אוהב אותך"
לא ידעתי מה להרגיש, מה לומר...
אני לא ידעתי שאתה מרגיש כך.
אני הייתי בשוק רק מהרעיון שזה רציני בשבילך
אני לא התנהגתי כאוהבת אותך, לא הראיתי אפילו רגש
ואהבת אותי אהבה גדולה כמו הים..
אתה רואה מה שלבך רוצה לראות
מה שלבך רוצה להרגיש
אתה לא מבין אפילו שמה שאתה רואה הוא פשוט לא אמיתי.
לא נשמע יפה בעברית :]





