-בהשראת המצב של חברתי מור...אוהבת אותך חמודה.-
זכויות יוצרים. לא להפיץ!!!
וכשישבתי , לבד על הרצפה הקשה
הרגשתי שוב את אותה תחושה
השיער על עורפי הסתמר
גל של קור עבר בי, גל מצמרר
חשבתי שזה היה משהו...אך טעיתי כנראה
לא ידעתי שזה יהייה כל כך מטעה.
חשבתי שהייתה זו ידך, מלטפת
עוברת על גופי, ועוטפת
אך הבנתי אחרי מספר רגעים
שמה שקורה מבלבל לפעמים
רציתי שוב להרגיש את מגע ידיך
את מגע נשמתך
אני רוצה שוב אותך, נוגע-לא נוגע בי
גם אם לרגע, שיישאר לשכחה.
מאמי זה יפה רצחחח
אהבתיייי איזה כישרוניתתת
אוהבבתת
חנוווש
מהמם ! @
תמשיכי לכתוב זה פשוט מדהים ! ! (:
3> מווואה
רותמי
מדהיייייייייייייייים!!
את רושמת ממש יפההה
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
יאאא איזה עצובב
מלא רגשש אהבתי איך שהוצאת את ההרגשה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את רושמת מדהיםם !
ממש אהבתי [:
ליאני 😊
וואי כתייבה ממש ממש יפפה!!!!!
לחברה שלך-תתעודדי מאמי..בע"ה יהיה טטובב..=]
אוההההההההההבת
-רעות-