אף אחד לא שומע,
אף אחד לא מקשיב.
אתה עושה מה שבא לך
בלי לחשוב פעמיים,
אתה אומר דברים
בלי לחשוב ובינתיים....
זה פוגע בי,
זה כואב לי...
מתי כבר תתחיל להתייחס?!
מתי כבר תתחיל לשים לב?1
היי, אני פה..
אתה רואה אותי?!
אולי שומע?!
אתה רואה את כולם
ואותי לא...
אתה רוצה את כולם
ואותי לא...
עד מתי?!?!?!
עצובייי
ממש יפפהה
קרה משהו?
את רוצה לדבר על זה??
אם כן..
אני תמיד פהה..
אם כואב לך תדברי אסור לשמור בפנים..!
תמשיכי לכתוב תמיד ..ותזכרי שלפעמים חיוך קטן יכול לגרום לאושר גדול 😊
מרינושששששששששש
יפשליי! ! ! !
עם זה מה שדיברנו באייסי
אז אל תידאגי הכול יסתדר זה תקופות כאלו
לחוצות משהוא תחילת שנה לימודים חופשים ו...חורף!
אז תחשבי על הצד הטוב תנסי לוותר אבל עם זה לעמוד על שלך חיחי
ותדברו על זה אני בטוחה שזה יסתדר והוא יבין אותך
אין כמו שיחה רגוע ונעימה שבסופה נשיקה ענקייייייייית!!
אז תקחו הכול בפרופורציות ועל חצי הכוס המלאה
בכל קשר יש גם משברים וריבים אבל על הכול מתגבריםםם
אז שיהיה לך חורף נעיייייייים איתתו כמובן חיחיח:]
לפ יווווווווווווווווווו
ופה בשבילך תמידדדדדדדד
תמידדדדדדדד
מור'צי 😊
אתם מדהימותתתת!!!
תודה לכולםםם..
יעלושש אני אוהבת אותך!!
מוריי=> את מלאךך ולא יעזור לך.. אנחנו בהפסקה.. כנראה שזה הולך להיגמר אבל שום דברלא בטוח בעולם הזה.. יהיה טוב בע"ה.. אני אוהבת אותך מאודדדדדדדדדדד!!!
מפתאום להיגמר חס וחסההה שום ניגמר אני לא רוצה לשמועעע!
הכול יסתדר זה סתם משבר קטן או ימים לחוצים לשינכם
תקחו לכם כמה ימים לחשוב
ואני בטוחה שהכול יסתדר ויהיה אפילו יותר טוב ממקודם
לפ יווווווווווווווווווווו
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊