קיוותי שהחורף הזה אני לא אהיה לבד
חשבתי שלהתחבק איתו מתחת לשמיכה יהיה ממש נחמד
רציתי להרגיש את חומו מתערבב בחומי כשהכל קפוא מסביב
חלמתי שהוא ישאר איתי כשיגיע האביב
חשקתי שנביט אל עבר שקיעות מוקדמות
השתוקקתי ששפתי ירעדו בין שפתיו החמות
אבל הינה החורף מתחיל והגשם מרטיב כל דבר מסביב
והתחושה של הלבד תמשיך גם בחורף הזה להכאיב
רק רציתי, קיוויתי, חלמתי שתחבק אותי שיהיה לי קר
אבל החורף מתחיל וזה כבר דיי מאוחר
רק השתוקקתי, חשקתי שתקיף את גופי בידיך החמות
אבל אני כמו רבות אחרות...
ועד החורף הבא אני אמשיך לחכות.
החורף התחיל והגשם עשה לי חשק לכתוב..
יצא נחמד לדעתי..
שתפו אותי בדעתכם=]
אוהבתתתתתתתתתתת
לילוששש😊





