כתבתי אותו לפני 4 שנים בערך...בגיל 10
על ההןרים שלי..
פרסמתי אותו כבר פעם..!
הכל קרה
ביום חמים אחד
היא אמרה :
"אנחנו נפרדים"
היו דמעות
אך את החלטתם
אי אפשר לשנות
הוא עזב את הבית
באותו היום
אמר שיגיע לבקר כל יום
אך לא עמד בהבטחתו
עברו כמה שנים
הכאב עבר
הדמעות נפסקו
השנאה בניהם קיימת
ולא תיפסקר
הם פוגעים ופוגעים בלי הפסקה
ולא מתחשבים בסביבה הקרובה
ורק הזכרון מאותו יום עצוב אצלי
נשאר ולא יפסק ל-ע-ו-ל-ם!





