תמיד יש פעם ראשונה
מתדפקת על החלון
אין לדעת מתי האחרונה
כמו הגשם הראשון
תמיד תהייה אשליה של עוד
כמו הזיה במדבר
ולהתבלבל זה קל, זה לא סוד
לחשוב שהכל אותו הדבר.
כמו הגשם הראשון
באה אחרי תקופה
כמו מתוך כוח עליון
נמצאת שם, לא מרפה.
כמו הגשם הראשון
כשאני באה אז עצוב
כמו הגשם הראשון...
אני באה..ואין לדעת מתי אשוב.
יאוו זה ממש יפההה!
אהבתי מאודדד
וגם אצלנו ירד גשם חחיחיח
מתה על החורף
לפ יווווווווווווווו
ואל תפסיקי לכתובבב
מור'צי 😊
וואוווו איזה יפה ,
אהבתייי י'מוכשרתתת חח
יפיתי 😊
מדהים.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*פעורת פה!*
ווואוו מ ד ה י ם
כל כך אהבתתיי
אלל תפסיקי לכתוב בובה!
מוואהה
מ=ע=ל=ף.#!.
אהבתי כל כך...
יאא.. את מוכשרת.. ב.ד.ו.ק.#!!?.
מחכה לעוד..
אוהבת עינברו'ש
אהבתי בטירוףףףף
כ"כ מרגש עוד שנייה ירדו לי דמעות😢
תמשיכי לכתוב בובית😊
יואו תודה לכן שמחה שריגשתי אתכן :]
איזהה חמודיי אהבתיי תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי איזהה כ=י=ש=ר=ו=ן מאמי..!!!!!!
תמשיכייי לכתוב מאמיי..תמייד תמייד הדרך הכי טובה להוציא בה את הרגשות!!!
אאוהבבבבבבת
-רעות-