זה קשה..
זה קשה להסתכל עליך
ולחשוב..
ולחשוב אולי היא עכשיו..
אולי היא עכשיו ולא אני.
אולי היא עכשיו ברגשותיך במקומי.
זה בלתי נסבל...
בלתי נסבל להסתכל עליך ולדעת שלא.
להסתכל עליך נפגש איתה, נמצא איתה..
ולא לדעת מה קורה.
זה בלתי נסבל וזה כואב.
זה כואב..
זה כואב כי נשבר לי בגללך הלב..
אני מחזיקה חזק את עצמי כדי לא לבכות
כמו באותו הערב.
באותו הערב שאמרת שכבר לא .
אני אוהבת אותך.
ידעתי שזה בסוף יקרה.
ידעתי שאני אוהב ואתה רק תאכזב.
ידעתי ובגלל זה לא רציתי הכל כי תיארתי לי סוף כואב.
אבל משהו אמר לי לכי תנסי.. אולי את לא תתאכזבי.
אבל טעיתי זה בדיוק כמו שתיארתי...
בדיוק מזה פחדתי.
פחדתי מהחושך הזה... החושך שידעתי שיגיע אחרי שאתה
תברח... האור הגדול שנכנס לי לחיים באותו היום סתם כך.
אני אוהבת אותך.. ונמאס לי בתקוות שווא לחכות..
שיהיו לך חיים מאושרים.. לך לפחות.
עצוב...
את רושמת כל כך מדהייייייים
כל כך מהלבבב
אהבתי נוראאאאאא
וזורי אני תמיד פה בשבילךך עם א רוצה לדבר
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
זוריי איזה עצופפ זהה 😢
אני לא יודעת בדיוק את הסיפור ,
אבל באמת תשכחי א ו ת ו הוא לא שווה את הדמעות שלך ,
תתאהבי במישהו שיגרום לך לבכות ר=ק מאושר !@#
מקווה שתהייה לך שנה מדהימההה
מלאהההההה באהבהה
שלךך ,
יפיתי 😊
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 15/10/2006) זוריי איזה עצופפ זהה 😢
אני לא יודעת בדיוק את הסיפור ,
אבל באמת תשכחי א ו ת ו הוא לא שווה את הדמעות שלך ,
תתאהבי במישהו שיגרום לך לבכות ר=ק מאושר !@#
מקווה שתהייה לך שנה מדהימההה
מלאהההההה באהבהה
שלךך ,
יפיתי 😊
אוהבתתךך המווןן
אנייייייייייייייייייייייייייייייי שוננננננננננננננאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אותוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!
אני אומרתתתת לכם היא מסכנה פשוט =[
ותודה על התגובות
יאא איזה עצוב.. =[
אבל לכי תכירי בנים חדשייםם!!
אם תחליטי להיכנס לדיכאון ואלה המחשבות שלך את באמת תיהיה עצובה!
אם פשוט תחליטי ותחשבי "מה אכפת לי הוא מפסיד אותי!! אני לא שווה את הילד הזה והוא סתם חרא!! יש עודד מלאא דגים בים!"
אני אומרת לך הייתי גם במצב כזה.. והייתי בדיכאון חבל על הזמןן!!
פשוט לקחתי ת'צמי בידיים וזה אשכרה עוזר!! =]
הכל תלוי בך..!! אם תבחרי להתעצבן ממנו את באמת תרגישי עצביםם..!!
ואם תבחרי ההפך תראי שזה יעזור =]
^
קבלי ח"ח 😉
תודה...
זה לא כזה פשוט... אני לא מתעצבנת ובוכה מזה שהוא סיים.. אוףףף אפחד לא יבין אותי לא חשוב ולא הכי באלי לפרט
ותודה
כלככךך מתאים למה שאני מרגישה עכשיו .
אני נשבעעת .
וואו קטע עצוב..
יש קטעים שאפילו הזדהתי :/
אבל תאמיני לי, בסוף הכל יסתדר !
את עם הזמן תשכחי ממנו..
הוא בטוח לא שווה את זה שתבכי ותיהי בדיכאון !
הכתיבה שלך פשוט מדהימה !
את ממש מוכשרתת [[:
אוהבת אותך מלאא ותמיד פה בשבילך.!
ליאני 😊
את כותבת מדהים..
ריגשת אותי מאוד😢
וקרה לי משהו כזה מזמן. . :/
משתתפת בצערך ]:
המון המון תודה על התגובות!!
יעבור? לא נראה לי שבזמן הקרוב =[ נשתדל להתגבר..
בינתיים אהבה שלי הופכת לאט לאט לשנאה.. כשאני מגלה מה הוא באמת!