וזה קשה..
לא לדבר, לא לגעת
שום דבר לא לדעת
מה שזה עושה
שאת שומעת
שהוא השתנה.
וזה ממש התעללות
אהבה בטעות
פעם היה שונה
לתשובות היו מענה
והיום שכבר אין אותו
את לא נוגעת
לא יודעת.
את רוצה
אבל עוצרת את עצמך
לא מצליחה
רק רוצה לדעת איך
ועכשיו
לא שומעת יותר
מתעלמת מהמצב
הוא עדיין עיור.
ואת קוראת לו
שיבוא,
והוא חירש,
את צועקת
רוצה רק אותו
והוא עדיין חירש.
לא רואה, לא שומע
דבר לא יודע
וזה קשה.
מתי הוא ישים לב ? =[
3> רותמי
אוי עצוב 😢
יהיה בסדר מאמי רק תאמיני בזה 333>
עצובייי
רותמי אל תידאגי הכול יסתדר
כל דבר קורה לטובה ועוד יכול להשתנות
רק קצת תקוות וחיוכים
ואת כותבת מדהיםםםםםםםם
פה בשבילך תמידדדדדדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
דביבוני שליי =[
יהיה טוב חיימשליי
את תראייי
אני מבטיחה לךך.. הוא לא שווה את זה..
ובטח שלא הכאב שלך.. זה יעבור כל כך מהר לפני שתרגשי
ממממממוווווווווואאאאאהההה
אוהבתותך הכי הרבה בעולם
-דניאל-
נ.ב
מקווה שאני יראה אותך ואני לא יגלה שלא נשארו לך ציפורניים
נ.ב 2
לא יודעת למה.. אני גם מזדהה.. =\
תבני לבד
וואוו מהמםם !
ממש אהבתיי !!
את כותבת פשוט מ-ד-ה-י-ם ...
אוהבתת מלאא
ליאני 😊
מאמיי..
את כותבת ממש יפהה..
אבל אל תדאגיי..
יהיה טובב..
קיצר..עם כולןן..
לוב יו..
יואווו מאמי אזה עצובבבב זהה ,
באמת מאוד ריגשת אותי !
יש לך כתיבה יפההההההההההההה
ולפי מה שהבנתי את אוהבת מישהו שלא יודע [?!]
אם זה ככה אני אומרת לך , מניסיון ,
תגידי לו עדיף לנסות מאשר להצטער שלא ניסית אף פעם !
יש דברים שצריך להסתכן בשבילהם ,
ובמיוחד על רגשות !
מקווה שיהיה לך בהצלחה בובההה ,
שיהיו לך חיים יפים ומאושרים !
יפיתי 😊
תודה בנות מדהימותתת שלי !
ויפיתי-דבירוש את החלק הזה כבר עברתי.. עכשיו אני בשלב שאחרי
מסובך מורכב ושוב מסובך..
תודה על הכוונות הטובות תודה על הכל הכל הכל ! :]
אתן כאלה מתוקות!
שבוע מדהים לכולכן
3> מואההה