פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד +*+ אהבה שלא תתממש לעולם +*+ - סיפור בה...

+*+ אהבה שלא תתממש לעולם +*+ - סיפור בהמשכים

✍️ ParanoiA 📅 14/10/2006 15:59 👁️ 367 צפיות 💬 5 הודעות
אז? היכרות קצרצרה.
קוראים לי זואי
אני בת 14 וחצי
ולפני המון-המון זמן פירסמתי פה אבל הפסקתי [מישהו זוכר את אייקו?]
איכשהו יצא לי סיפור חדש , הפרקים הראשונים לא ממש יצאו טוב
אבל צריך להתחיל ממשהו לא? חח בכל מקרה מקווה שתקראו תהנו ותמשיכו לעקוב.
בהצלחה לכולנו 😉



הרוח נשבה עלי פניי.

לקחתי נשימה עמוקה עמוקה ועצמתי עיינים.

פסים דקים של שמש פילחו את האוויר והותירו אור צהבהב על עליית הגג שלנו.

פתחתי עיינים

רצועת חוף דקיקה , הולכת ונעלמת עד לאופק התגלתה מולי.

ישבתי בעליית הגג כמו תמיד , ביד אחת עיפרון ביד אחרת בלוק ציור

ישבתי על כיסא המחשב הישן שלנו מהבית , זה המרופט שאחי שפך עליו מיץ פעם.

מאז שאני זוכרת את עצמי התחלתי לצייר.

לצייר מחשבות לצייר נופים לצייר אנשים. לצייר רגשות.

הייתי עולה לכאן – עליית הגג / מרפסת הדירה שלנו כשאין אף אחד שמפריע לי

לא אמא שתולה כביסה , לא אחי והחברים שלו . . .

רק אני . אני העיפרון ובלוק הציור.

הבטתי בבלוק הציור שלפני

שירטוט של אישה מגונדרת עם כובע מוזר ונוצות עליו וביד אחת שלה תיק קטן .

בדרך כלל אני מציירת דברים שאני רואה ; את האישה הזו ראיתי באלנבי כשחזרתי מבית הספר.

הנחתי את הציור על שולחן הקפה הקטן שאבא העלה לכאן מהמחסן שלנו .

"אחחח.." נאנחתי.

למה החופש נגמר? שבוע לא מספיק לי... חופש סוכות עמד להיגמר ומחר אני חוזרת לבית הספר.

אחרי הכל , לחזור לבית הספר כמו שלי זאת לא משימה פשוטה בכלל , צריך הכנה נפשית של לפחות שבועיים עם מורים כאלה.

נו , זה מה יש.

הפלאפון שלי שנח על מעקה המרפסת התחיל לרעוד

[אני שמה על שקט כשאני מציירת. זה מפריע למוזה]

"הלווו?" תפסתי את הפלאפון מהר לפני שיפול מהמעקה.

"מה קרה לך את נשמעת מבוהלת!" שמעתי את הקול של מרי מהצד השני של הקו.

"חחח יואו תשמעי.. שמתי על רטט וכמעט נפל לי הפלאפון למטה.."

"אז אני מבינה שאת בעליית הגג?" מרי שאלה.

"כן. למה מרישקה את רוצה שאני ארד?"

"למען האמת כן. יאלה תזרקי על עצמך משהו אנחנו יוצאות לשופינג רצחני"

"רצחני? מרי אני מרוששת לגמרי חח עזבי..."

"מי אמר שקונים לך? בא לי איזה ג'ינס מקרוקר" היא אמרה בחולמנות.

"אוי בסדר. חסר לך שאת מאחרת כמו תמיד."

"כן כן שמענו אותך. עכשיו תעשי באנג'י למטה!"

ניתקתי.

הבטתי בשעון היד שלי והשעה הייתה חמש אחר הצהריים.

לקחתי את בלוק הציור איתי וירדתי במדרגות לאט לאט כאילו רק קמתי משינה עמוקה..

"דרגון בול זי! מנצחחחח !!!" אח שלי צרח מהסלון.

"עמיייית!!!"

"מההה?"

"שתוווק!"

הוא לא ענה .

הוא רק הגביר את הווליום.

"צריך להרוג אחים קטנים!" מילמתי לעצמי וחיטטתי בארון

שלפתי גופית סבא לבנה ג'ינס ואיזו חגורת ניטים ששכבה לי בארון

הסתרקתי ואספתי את השיער...

"רדייייי!"

שמעתי צעקה מלמטה.

הבטתי דרך החלון בחדר שלי- מרי-אן ישבה שם ברגליים משולבות ליד שער הכניסה לבניין.

"הג'ינסים מחכים לי רדי קופה" היא צחקה.

"עוד שניה !" סגרתי את החלון.

פלאפון , ארנק הכל פה.

רק כסף אין.

"אמא!"

"ניר?" שמעתי צעקה מהמחסן/חדר כביסה שלנו.

"יש לך כסף קטן להביא לי?"

"לכי לקופסת העוגיות במטבח . נראה לי שהשארתי שם איזה 20.."

"תודה.אוהבת אותך" אמרתי מהר והלכתי למטבח , פתחתי את הקופסא לקחתי את הכסף ויצאתי לחדר המדרגות.

ואתם יודעים מה?

גם מחדר המדרגות אפשר לשמוע את אח שלי צורח כמו משוגע על הטלוויזיה דברים כמו "תנצח אותו קדימה!" או "איזה לוזר דרגון בול זי!"

אני מרחמת על השכנים שלי.

טוב , אולי לא.

"שלום באמת. העיקר את אומרת לי לא לאחר!" מרי נתנה לי נשיקה בלחי והתחלנו ללכת.

איך הכרתי את מרי – אן?

סיפור נחמד.

כיתה ד' – המורה נכנסה ולידה ילדה קטנה ונמוכה שנראתה כאילו אם תיגע בה בזרת היא תיפול.

"זאת מרי – אן ." המורה הסבירה.

"היא חדשה כאן ועלתה מקנדה.." המורה התחילה להסביר אבל לא הקשבתי.

הייתי מרותקת.

שיער שחור ארוך ארוך ועיינים מלוכסנות וכחולות.

היא הייתה יפהפיה.

אף אחת לא אהב אותה.

הילדים לא דיברו איתה כי חשבו שהיא לא תבין אותם.

ובהפסקה היא הייתה יושבת לבדה על הספסלים הצהובים ליד הברזיות.

כששיחקתי עם החברות שלי אמרתי להן שיחכו שניה והלכתי לקרוא לה.

"את מבינה אותי?" שאלתי את מרי אן.

[לא ידעתי איזו שאלה זו. אני חושבת שמרי היא הבנאדם שהכי מבין אותי בעולם.]

"בטח!" היא ענתה לי מאושרת , העיינים שלה התרחבו בשמחה כאילו היא כבר חשבה שבחיים לא תפגוש חברות.

הזמנתי אותה לשחק איתי ועם החברות שלי : יעל ואורלי.

ומאז הכל היסטוריה- היום אנחנו בכיתה ט'.

"הלוו?" מרי אמרה לי.

"אממ מה?" עניתי.

"את איתי? את פהה?? חח מה יש לך על מה את חושבת?"

"כלום כלום זה כלו –

אבל נעצרתי.

על מה חשבתי?

חשבתי עליו.

למה נעצרתי?

כי הוא עמד מולנו.


המשך מחר , ומי שסקרן שיכנס ללינק:

http://www.4girls.co.il/newforum/display_t...&PagePosition=1
שם יש את שלושת הפרקים הראשונים חחח
מדהים!
אני כבר קראתי את זה באתר יפני אבל כל פעם שאני קוראת את הסיפור שלך(היצירה שלך) הכתיה שלך מרגשת אותי מחדש!=]
מאמי אהבתי את ההתחלה תמשיכי בובי 😊
דבר ראשון ברוכה באהה
אני טניה בת 14 וקצתתת
בטוחה שתהני פהה..

דבר שניי
את מאוד מכשרתת
סיפור מאוד יפהה
ממש ריתק אותי לסךך חח


----
ואני מעדיפה לחכות פה להמשכים
מאשר לקורא כבר..
חחח
יאללהה..
מחכהה להמשךך

אוהבתתת
טנקס חמודות חח
הנה הפרק השני.
אנשייים ===> גיבו לי 😁








"אהלן מה קורה?" הוא שאל בחיוך המתוק שלו.
"תביא כאפההה גבר!" מרי צחקה ונתנה לו נשיקה בלחי.
נתתי לו נשיקה בלחי אבל התרחקתי באיטיות... היה לו ריח של בושם שכל כך אהבתי . . .
"מה אתה עושה פה?" שאלתי .
"חזרתי מאימון קראטה" הוא אמר .
"נו מה גיא? אתה עוד בקראטה הזה ?" מרי שאלה.
"למה לא? " הוא שאל
"למה כן? זה כ"כ תינוקי."
"נו מרי זה שאת לא טובה בזה לא אומר שאני לא יכול " הוא צחק ומרי שתקה.
"למה לך ללמוד את זה בכלל?" היא שאלה.
"אם מישהו... או מישהי [הוא קרץ] תאנוס אותי אני כבר אטפל בו. "
"למה שמישהי תאנוס אותך?! חח" מרי צחקה.
"אוי מרי תעזבי אותו בשקט!!" אמרתי לה
"מה איתך ניר?" הוא שאל והביט בי בעיינים הירוקות שלו.
פחדתי להרים מבט והעמדתי פנים שאני בוחנת את החנות שממול.
רק לא להביט בעיינים שלו.
בעיינים הכל כך יפות שלו.
"אני בסדר גמור. מתה לישון אם כבר חח.. אבל איך אפשר לישון כשאח שלי צורח בכל הבית?!"
"את מוזמנת לישון אצלי!" הוא אמר בצחוק.
הלוואי.
הלוואי שהייתי באה לישון אצלך גיא.. חשבתי.
"טוב אז אני זז.. " הוא אמר.
"שלום שלום ולא להתראות מרי אמרה לו בצחוק.
"ביי ניר" הוא חייך בפעם האחרונה והפנה אלינו את הגב .. הולך מהר לכיוון הבית שלו.
"חח הוא לא קולט הבנאדם שקארטה זה סתם אלימות מיותרת.? מתי הוא כבר יגיע למצב שבו הוא יצטרך לתת למישהו בעיטה מסובבת או משהו כזה בכל מקרה?!"
לא ממש הקשבתי לה.
הייתי עסוקה בלהיזכר בריח שלו...
באיך שהוא חייך ואמר "ביי ניר" ונעלם.
"- זאת אומרת ועוד הוא שמח וגאה לומר שהוא לומד קראטה! איך אפשר להתגאות בדבר כזה?!"
מרי אן כבר דיברה בכעס.
"הלו הלו בובלה שיעשה מה שבא לו!" צחקתי והרגעתי אותה.
ככה זה איתה היא מהאנשים האלה ש – אוהבים חיות – אוהבים למחזר- אוהבים את העולם- שונאים אלימות .
אוה כן.
היא גם מתנדבת בצער בעלי חיים.
בקיצור ממש ילדת שלום קטנה.
המשכנו דרך קינג ג'ורג' עד שהגענו לסנטר.
נכנסנו לקרוקר אני התיישבתי וחיכיתי שמרי תמדוד.
אחרי שמרי קנתה לה ג'ינס שלטענתה הוא "מהמם מושי מושלם כוסון על ולא מוציא לה שומנים"
הסתובבנו קצת [כמובן שלא קנינו כלום. כי למי יש באמת כסף לזה?!]
והלכנו לשנקין למקום הקבוע שלנו – לדוכן המיצים.
"אהלן אלעד מניינים?" שאלתי.
אלעד הוא חבר שלנו מהכיתה ועובד בדוכן המיצים.
"נירקל'ה מה איתך.. רואה מה זה מעבידים אותי גם בחופש"
"מה אתה מתלונן משלמים לך על זה" מרי הצטרפה אלינו.
"מזמינות כרגיל ?" אלעד שאל.
"יאפ" עניתי
הוא הגיש לנו שתי כוסות ענק של מיץ תות-בננה-אננס
"טוב אלעד אנחנו נזוז"
"לא תישבו איתי קצת? אני עוד מעט מסיים"
"מצטערת אנחנו צריכות לעשות שיחת בנות" מרי אמרה לו וסחבה אותי הצידה.
"למה לא רצית לשבת עם אלעד?" שאלתי בשקט.
"למה לא באמת? כי רציתי לדבר איתך על משהו."
"על מה? שפכי"
אמרתי לה ושמתי את השפתיים על הקש. אם עוד לא טעמתם מיץ תות-בננה-אננס רוצו עכשיו. אולי אלעד יעשה לכם הנחה כמו שלנו הוא עושה. או שלא.
"דיברתי איתו." היא אמרה בשקט.
"דיברת עם מי?"
"עם אלכס.." למרות שכבר התחיל להחשיך יכולתי להבחין בצבע האדום בעלה על הלחיים שלה.
"מה אמרת לו? חשבתי שאמרת שאין לך אומץ לדבר איתו על זה... את רוצה לומר לי שהצעת לו?!" אמרתי מופתעת.
"זה היה בטעות! סתם התכתבנו. ואז אמרתי לעצמי שאני אנסה. שאני אשאל אותו . שאלה ידידותית לא משהו ישיר כמו 'היי בא לך לצאת.?' " היא אמרה.
"אז מה כתבת לו?"
"משהו בסיגנון 'תגיד אתה פנוי עכשיו' ? " היא אמרה לי בשקט.
"ומה הוא ענה? "
"את לא תאמיני." היא אמרה.
"יאלללה מה זה המתח הזה?! כפרה או שאת מספרת או שלא!" אמרתי בקול מצחיק . רציתי שתצחק כי היא הייתה נורא רצינית.
"אממ.. הוא אמר שהוא פנוי. הוא אפילו לא שאל למה אני שואלת. הוא שאל אם אני רוצה לצאת איתו."
היא חייכה.
אני חייכתי.
"וואו!!! כל הכבוד!"
יש לה אומץ למרי.
אני בחיים לא אומר לגיא כמה שאני אוהבת אותו.
"כן וזהו. אמר לי לבחור סרט ושנלך מחר בערב..."
"יואוווו!" חיבקתי אותה.
"אז מה הבעיה?"
"אני לא יודעת מה עושים בדייטים!!!!!!!!" היא צרחה.
"שש משוגעתתת! חח אני אעזור לך."
שתקנו.
רוצים רקע?
אלכס ידיד של מרי אן מכיתת החנונים בה היא לומדת והיא מאוהבת בו כבר חצי שנה.
עוד רקע?
גיא. החבר הכי טוב שלי. ושל כל החברים והחברות שלנו בערך. אני מאוהבת בו..
מאז ומתמיד.
"יאלה נזוז מתחיל להחשיך ולא עשיתי שיעורים.." מילמלתי.
"לא עשית?! יאלה בואי מהר אני צריכה להעתיק ממך מחר!" מרי אן צחקה.
הלכנו בחושך ..
צחקנו
דיברנו על המורה למדעים שאנחנו כל כך שונאות – זו הצרפתייה עם המבטא שלא מבינים מה היא אומרת.
"איי... טוב תתחדשי" אמרתי לה
"תודה תודה.. מחר אני אלבש את הכוסון הזה. נראה איך אלכס יגיב!" היא חייכה.
"אה כן ומחר שיעור טיפים לדייטים!" היא אמרה לי.
"חח כן . כאילו שתצטרכי את זה! נשמאמי את מההממת גם בלי זה!"
"נו נשמאמי!" היא צחקה
"בסדר אני אתן לך טיפים. למרות שהייתי רק בדייט אחד בכל החיים שלי וגם הוא היה בכיתה ו' !!!"
"שיהיה. " היא נתנה לי נשיקה בלחי לשלום.
עליתי במדרגות.
פתחתי את הדלת.
"ניייייר!" אח שלי צעק מהחדר שלו.
"מה אתה רוצה קרציה?"
"אמא אמרה לי לומר לך סליחה."
"סליחה על מה?"
הוא הושיט לי את בלוק הציור שלי , זה עם הציור של האישה שראיתי באלנבי.
"סולחת?" הוא אמר במבט של כלב קטן וחמוד שמתעללים בו.
"תתחיל לרוץ!!!" צרחתי
הציור היה מוכתם בשוקו.
"אמאאא!" עמית צרח ונעל את דלת החדר שלו.
הורדתי בגדים וניגשתי לסיפרייה להכין שיעורים..
"את מוכרת לי מפעם.. אולי מגלגול אחר.. חלום שישאיר בי טעם של זיכרון בוער.. ולפני שאני נוגע"
זימזמתי לי.
סידרתי מערכת למחר ונשכבתי על המיטה.
העיינים נעצמו לי כל כך מהר.
וכל מה שחשבתי עליו
זה גיא.
הפלאפון שלי צילצל בצלצול של אינג'וי דה סיילנס של דפש מוד.
"הלו?"
"מותק שלי לא דיברנו כבר יומיים"
"היי מאמי. " אמרתי.
"מה איתך?"
"הערת אותי.." אמרתי בשקט.
"אה. טוב מצטער. אי אתקשר מחר בבוקר."
"לילה טוב ליאל.." אמרתי באדישות.
"לילה טוב נסיכה." הוא ניתק.
אני שונאת את החבר שלי.
יפההההההה
מחכה להמשךךך


מאמי מוזמנת להכנס לקרוא ת'סיפור שלי
חחיה של רקדניתת

אוהבתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך