טוב אז ככה..
מלא מלא זמן לא כתבתי..
ממש הרבה זמן
וקרה משהו בחיים שלי
יותר נכון נכנס מישהו לחיים שלי שגרם לי לרצות לכתוב שוב
עד עכשיו תמיד קראתם קטעים עצובים שלי
זה הקטע הראשון השמח ומאושר שלי
פשוט כי זה המצב רוח שיש לי
תגיבו אם בא לכם..
ו.. אני חייבת להגיד תודה לשנינה שליי [שנינוש_הבובה]
שנינהה אני מאוהבת בךךך תודה לך על הכל
זה אף פעם לא באמת קרה..
רציתי הרבה בנים,
אבל אף פעם לא עברה בי אותה תחושה..
הרצון לדבר איתך,לשמוע אותך
להרגיש שלך
הפרפרים בבטן
החיוך שמתנוסס בלי הפסקה על הפרצוף
התנועות שמשקפות את מה שמרגיש הגוף
אני מרגישה שאתה הדבר האמיתי
תמיד יודע מה להגיד ומתי
גורם לחיוך להישאר על הפנים
למחשבות לא להרפות, ולאושר להתפרץ לעיניי האנשים
אתה הדבר הכי קסום, הכי אמיתי, הכי שלי
אתה שלי ואני שלך
כל שנייה שעוברת אני רוצה להיות רק איתך
מתגעגעת אליך בלי סוף
רואים את זה עליי בפרצוף
רוצה אותך קרוב אליי בכל דקה נתונה
כי אני פשוט מתחילה להרגיש את הרגש הנפלא
הרגש המדהים הזה שנקרא א=ה=ב=ה
מ=א=ו=ש=ר=ת!@#$
ררותמי שלי,
אני כ"כ מאושר בשבילך!
כ"כ מגגיע לך אוושרר שכזה!
מקנא באור :[.. חחח
כפרעללייך,ההמון בהצלחה לכם!
QUOTE (oshri_Ok @ 14/10/2006) ררותמי שלי,
אני כ"כ מאושר בשבילך!
כ"כ מגגיע לך אוושרר שכזה!
מקנא באור :[.. חחח
כפרעללייך,ההמון בהצלחה לכם!
אוהבתתתתתת אותךךך המווןןן
אהבה זה רגשש מושלםםםםם..😊
יא רותם זה ממש מדהים. שמחה שהפעם זה קטע שמח (: בהצלחה ואני ממש שמחה בשבילכם.
רוצה לשמוע פרטים 😊 אוהבתת אותך בובי.
רותמיייייייי יפשליי!!
קודם כל שמחה בשבילך בובייי
מגיע לךךךך אושר שכזההה
ודבר שאני את מוכשרתתתתתתתת
שזה לא חדשששששש
אל תפסיקי לכתוב בחייםםם!
ובהצלחה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
וואייי אנשיםם
איזה תגובוותת
תודה רבה לכולכםםםם
סורי שאני לא מגיבה אישית פשוט אין לי כל כך הרבה זמן..
אוהבת אותכםם המוןןן
והכי תודה בעולם!@#
אין עליכם ועל כל הילדים באתרר!@#
מוואההה
רותמי =]
מדהים אהובה שלי ! #
פשוט מעעעעעעעעלףף !!! מה זה הכישרווווווון הזה?
יש לך כמה דברים לעדכן אותי יפה שליי הא ?!
מחכה אחותיי
אוהבת אותך ומאושרת כשאת מאושרת
כיייייףףף ! :]]
הלוואי תזכי לאושר הזה ולחיוך המקסים שיש לך
ת=מ=י=ד! @ #
😍
אוהבת לנצצצצצצצצצצצצצצחחחחח
=רותמי=
3> מואהמואהמאוהמאומהאומהאומהאומאהמואהמואהמואהמואהמואהמואה
יפיופיי שייילייייייייי
איזה מתוקה אתתתתת
אני חייבת לספר לך עוד דברים בוביייי
אני ישלח לך הודעה באייסי מאמייי
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
רותמי =]
חמווווד...שיהיה לך רק טוב מאמי ת-מ-י-ד! 😊
קטע מדהיםם !
באמת קצת שונה אחרי כל הקטעים העצובים באתר לקרוא כזה קטע אופטימי.!
ממש אהבתי את הכתיבה שלך ואני מקווה שתיהי ככה מאושרת ת-מ-י-ד !
אוהבת אותך מלאא
ליאני 😊
אני ממש שמחה בשבילך[:
את כותבת מדהים ! #
יעלי - תודה מאמיייייי
מאחלת את זה גמלך יפיופיי
ליאן- תודה מותק =]
מוואאהה
שלומיתי144- תודה מאמייי
שמחה שאהבתת =]
הודיונתתת
יפיופייתתתתת שליייי
תודה מאמיי מווואאייתת
אוהבת את כולכןןן
רותמי =]