רציתי רק להודיע לכולם שנבחרתי לעזור לחן (hila1990)
לנהל את הפורום הזה.
אני פה בשבילכם לכול צרה,לכול בקשה שתרצו להפנות,
לכול דבר שיעיק או סתם אפילו כדי לשתף אותי איך עבר עליכם היום.
מקווה שתהיה לי תקופת ניהול מעולה,
שאני אצליח והכי חשוב- שאתם תהנו להיכנס לפה!
אוהב אותכם,ות-מ-י-ד פה בשבילכם! 3>
נ.ב- פתחתי שני נושאים חדשים בנעוץ שכדאי שתיכנסו! 😉
אושששששששששיי
מזללללללל טוב =]
אני בטוחההההההה שתנהלל אותוו הכיי טוב שרק אפשרררר
מגיע לךך =]
ו ב ה צ ל ח ה
תודה רבה שניני!
אני מאוד מקווה שאני אנהל אותו בצורה הכי טובה שיש!
תודה רבה,וד"א.. תסתכלי בבקשה למעלה..ערכתי את ההודעה.. לתשומת ליבך!=]
ממזל טובב=]
באמת שמגיע לך ((:
ב-ה-צ-ל-ח-ה-!
מווואעה 😘
QUOTE (YAHAD @ 14/10/2006) ממזל טובב=]
באמת שמגיע לך ((:
ב-ה-צ-ל-ח-ה-!
מווואעה 😘
אני בטוחה שיכנסו לכאן הרבהה..
ותיהיה לך תקופה מאוד טובהה פהה..
אוהבתת..
יהד וטניה,תודה רבה.. מהפה שללככן לאלוהים!=]
אושרי בהצלחה חמוד שלי. מקווה שנסתדר יחד. כבר 2 הרעיונות שהעלת מצויינים.
בהצלחה מאמי .מגיע לך, אוהבת.
אושריק בהצלחה ענקיתתתתתתתת!
באמת מתאים לךךךך!
אני בטוחה שאתה וחן תשנו ותוסיפו
ותעזרו כמו תמיד ואפילו יותר
לפ יווווווווווו
ושוב בהצלחההההההההההה
מור'צי 😊
מורצ'יקיתתתתתתתתתת
תוודה ע-נ-ק-י-ת,חמוודה שללי!!!!
אוהב'תך! 3>
כמו שאמרתי לך באייסייי
מזלל טובבב מאמיי !
שיהיה לך בהצלחההההה ,
יהייהיה יש לנווו 2 מנהלים מוושלמיםם !
פשוטט תענוג יהיה להיכנס לפה !
אוהבתתת אתכםםם ,
יפיתי 😊
מהמם שלללי 😊
כבר אמרתי לך - מזל טוב - חיי 33>
שיהיה בהצלחחחה
מתתתה עלייךךך [:::