מביטה בך ומחייכת
כולם אומרים שזה שקוף... אני צוחקת
המחשבות לא מרפות
הכנסת אותי לעולם אחר.. עולם של חלומות..
לאט לאט זה שוב קורה
אני לא מרגישה ואני כבר בתוך זה..
רעידות..מבטים...מחשבות..חלומות..
כ"כ הרבה ר^ג^ש^ו^ת
הצמרמורת עוברת בגופי כשידייך נוגעות
כשהמבטים נפגשים אני מרגישה איך שידיי רועדות
ואולי.. אולי הכל דמיונות
אבל אני כ"כ מאושרת...
אני לא אוהבת..
לא.. לא שוב מתאהבת..
לא רוצה להרגיש את הכאב..
רוצה לעצור את הזמן ותמיד להרגיש את התחושה הזאת שעוטפת
כל נגיעה..מבט...מילה..
רק לעצור את הזמן..התחושה הזאת שעוטפת עכשיו...
יוואוו בווובי
איך ריגשת אותתי
מאוד התחברתי למה שכתבת . .
מאמי אני הבנתי שלהרגיש מאוהבת,
עם כל הסבל שמסביב . .
זאת הרגשה קסוממה, אמיתית, טהורה, תמימה !
תאמיני לי כל אדם רוצה להיות מאוהב מתישהו
ואם את מאוהבת אז תשמחי נסיכה ותלחמי על מה שאת רוצה
את יודעת לפעמים ח ל ו מ ו ת מתגשמים 😊
תהני מההרגשה הזאת, תהיי מאושרת מאמי ואמן שהחיוך לא ירד מהפנים שלך 333>
זה ממש ממש יפה.
אני אומרת לך כאחת שכותבת המון הכתיבה שלך מרגשת.
אני מקווה מאוד אבל מאוד שבפעם הבאה שאני נכנסת לכאן, לראות שיר נוסף שלך.
מאודד יפהה...
ממש ריגששתת אותייי..
תודה =]
התגובות שלכן פשוט כ"כ מדהימות
אתייי?! אני אקח לתשומת ליבי כל מה שאמרת
תודה יפה שלי. אוהבת אותך
ילדת רחוב? איך קוראים לך?
תודה שמחה שאהבתתתת.. מוואה לוביו
טוניטה? תודה שמחה שאהבת
מוואהההההההה
קוראים לי שירן בת 17 וחצי מחדרה
מהמםםם יפה שלי [:
התגעגעתי לכתיבה שלךך ..!#
QUOTE יוואוו בווובי
איך ריגשת אותתי
מאוד התחברתי למה שכתבת . .
מאמי אני הבנתי שלהרגיש מאוהבת,
עם כל הסבל שמסביב . .
זאת הרגשה קסוממה, אמיתית, טהורה, תמימה !
תאמיני לי כל אדם רוצה להיות מאוהב מתישהו
ואם את מאוהבת אז תשמחי נסיכה ותלחמי על מה שאת רוצה
את יודעת לפעמים ח ל ו מ ו ת מתגשמים
תהני מההרגשה הזאת, תהיי מאושרת מאמי ואמן שהחיוך לא ירד מהפנים שלך 333
פשוט מקסיםםםם
אני פה בשבילך לכל דבר
מוכשרת שליי
מואהההההההההההההה!!
מור'צי 😊