אחרי מה שקרה נמאס לי ,לא יכולתי לשתוק יותר
אחרי כל ריב חזרתי הביתה שבורה,מרוסקת
אמא שואלת:,את בסדר מותק?"
ואני ממציאה לה תירוצים מכל הסוגים
שלא פעם ולא פעמים מצליחים
חברתי שאלה: למה את לא מספרת?"
ואני עניתי:"אני מפחדת.. כל –כך מפחדת.."
חברות שלי שאלו:"איך את יוצא איתו
?ערס,לא לומד,מעשן,שתיין לא קטן"
ואני עניתי:אני אוהבת אותו" אך ידעתי שזו לא רק אהבה..
זה כי אני נוחה לו
והוא יכול לעשות בי מה שבא לו
אני חפץ ריק לידו של איש זר שמנשק אותי
ואני תוהה *האם הוא מכיר אותו בכלל*
נכנסתי להתקלח הסתבנתי התנגבתי ,ייצאתי התלבשתי
ועליו.. עדיין חשבתי
האם אוכל לאת מהכלוב שבו אני כלואה?
האם אזכה להיות שוב חופשיה?
את זה לא אדע.. כי אני ציפור שיר קטנה.. בתוך כלוב...
של שהוא טוב אבל גם רע...
----
למי שלא הבינה זה שיר על בחורה שמרגישה כלואה עם החבר שלה תמתעלל בה
כולם שואלי ם אותה למה היא מסתובבת איתו וזה מתוך אהבה
היא מאוהבת בו...
ואת השאר בטח הבנתם..





