מסתובבת, מחפשת
אחריו היא מחזרת
שולחת חיוך, מבט ממיס
ורוצה את דמותה לראשו להכניס
היא מחייכת, מכל דבר צוחקת
ובו כמו תמיד היא משחקת
רוצה, לא רוצה
פגישה, פרידה
הלב לא יודע, הראש מבין
שבאהבה היא לא חוזרת להאמין
ניפגעה מספיק, ליבה נשבר
היא לא מניחה לעבר
מתנקמת, לא מוותרת
אך מאוחר מידיי, היא מאוהבת
מכחישה, מסרבת להאמין
אך כל מי שרואה-מבין
נכשלה, פישלה
נפלה במלכודת של עצמה
עכשיו הוא הלך, זרק
היא לא נכנעת, היא מחכה
היא לבד, היא עדיין בוכה!
אחרי המון המון המון זמן היה בא לי לכתוב פתאום
וזה מה שיצא לי!
מקווה שזו סיבה מספיק טובה שתגיבו...
אוהבתתתת.... [עדיין]
לילוששש😊
ליטל,יפה מאוד אבל בבקשה,להבא? שימי כותרת עניינית..
QUOTE (oshri_Ok @ 13/10/2006) ליטל,יפה מאוד אבל בבקשה,להבא? שימי כותרת עניינית..
תודה...
וסבבה.. מקווה לזכור..
😊
QUOTE (L-I-T-A-L @ 14/10/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 13/10/2006) ליטל,יפה מאוד אבל בבקשה,להבא? שימי כותרת עניינית..
תודה...
וסבבה.. מקווה לזכור..
😊
כדאי שתזכרי כי זה אחד מחוקי הפורום..
ד"א,תממשיכי לכתוב!
ממש אהבתי את מה שכתבת!
או או מי חזרה עם שיר חדש [:
מכוערת שלי ממממממה קורה ?
את כותבת מדהים כמו תמיד אחותיייי י'כשרון מהלך PP=
אוהבבבבבת אותך ,
והיה כיף לראות אותך יום ראשוווווווון !!!
ממש מעלףףףףףףףףףףףףף!!
אהבתי מאודדדדדדדדד
את בכלל מוכשרת ברמותתת
אל תפסיקי לכתווווב!!
מור'צי 😊
יאאאאאאא
את מוכשרת בטירוףףף
ממש יפהה
וואי איזה חמודותתתתת..
הייתי בטוחה שאף אחד לא יגיב...
הפתעתםםםם😊
מיכלי שילי... מטורפת עלייךךךך
וגם לי היה כייף לראות אותך ביום ראשון..
מואהההההההה..
הייתייייי
לילושששש😊
מדהיםם ליטל [:
את ממש מוכשרתת !
תמשיכי לכתובב ת-מ-י-ד !!
אוהבת
ליאני 😊
אהההבתיי..כתייבה ייפה רצצחח!!!!!
זה על משוו?!מישו?!או סתם ככה..??
קייצור תמשייכי לכתוב בובהה ישלךך כישרון=]
אוההבבת
-רעות-
וואי תודה מתוקות..
אני שמחה לדעת שאהבתן..
וכן אפשר להגיש שזה על מישהו..
זה עליי... בערך..=/
אוהבתתתתתתת
לילוששש😊