השיר כתוב בלשון זכר =]
ת'אמת? השיר שלי שהכי אהבתי..
מחכה לתגובות...
אוהבתת אותכםם
הכי שרק אפשר..
מוווווווואההההההההההה
מנסה להבין מה עובר עלייך
מתעמק בתוך שתיקותייך
מה אומרות לי עינייך?
והאם את יודעת כמה כואב לי בלעדייך?
ולמה הפחד עוטף אותך
תני לי לחבק אותך- להיות איתך
אני מנסה לקרוא את שפתייך
להבין את לחישותייך
ספרי לי מה עובר עלייך..
את לא אומרת כלום
לא רומזת כלום
אני מתעמק ביופייך
איך שאת מסתגרת בתוך עצמך
הכאב שעוטף אותך
ואת לא שואלת כלום
לא אומרת כלום
את לא אומרת כלום
לא רומזת כלום
אני מתעמק ביופייך
איך שאת מסתגרת בתוך עצמך
הכאב שעוטף אותך
ואת לא שואלת כלום
לא אומרת כלום
אני יושב שעות במחשבות עלייך
הימים עוברים ועדיין קשה לי בלעדייך
את מתרחקת לא אומרת כלום
אני יודע איך שאת מפחדת
תני לי לחבק אותך
לתת לך להרגיש אחרת
הדמעות שבעינייך
הרעידות בגופך
אני מרגיש איך שאת נשברת למולי
צועק לך שאני רוצה אותך כאן איתי
התמימות שהייתה בך נעלמה
אני יודע כמה אכזבה אותך האהבה
תני לי להראות לך צד אחר
אל תגידי שזה הזמן לוותר
אל תיכנעי לכאב
אני אוהב אותך
את יודעת כמה כואב לי בלעדייך?
תני לי רק לנסות ולהבין מה אומרת עינייך
את לא אומרת כלום
לא רומזת כלום
אני מתעמק ביופייך
איך שאת מסתגרת בתוך עצמך
הכאב שעוטף אותך
ואת לא שואלת כלום
לא אומרת כלום





