מסיבת פיג'מות / פרק 1 % & 3>
"יפווות שלי 😊" קראתי בשמחה בזמן שירדן, יעל ומורן נכנסנו אל ביתי
"מה נשמע חלי ?" שאל אותי ניר אחיה הגדול של מורן
"הכל בסדר איך אתה ?" שאלתי והבאתי לו נשיקה בלחי .
"הולך להיות כיף אהאה . . כמה שהיינו קטנות" ירדן אמרה לי ונזרקה על הספה האהובה עליה
"כן בדיוק כמו פעם" יעל אמרה והתיישבה על הריצפה כמו שתמיד היא אהבה .
"איפה שי, מור והילי ?" שאל אותי ניר והביט בי עמוקות
"צריכים לבוא כל רגע . ." אמרתי ועברה בי תחושת צמרמורת .
קוראים לי חלי אני בת 18 מחולון 3 חברות הכי טובות שלי הן: ירדן, יעל ומורן
שמות ארבעתנו מרכיבים את המילה -חיים- וכמו השמות שלנו תמיד שהיינו יחד היינו מלאות שמחת חיים
אם אחת מאיתנו הייתה חסרה זה היה כאילו עקרו מליבנו חתיכה ענקית .
אחיה הגדול של מורן הוא ניר, חבריו הטובים ביותר הם: שי, מור והילי
שמות ארבעתם מרכיבים את המילה -נשמה- וכמו השמות שלהם ככה הם היו 4 נשמות שמרכיבים אחד את השני
בלי אחד מהם זה כאילו רבע נשמה הלכה ולא תחזור .
היום יום שישי ביום ראשון כולנו מתגייסים לצה"ל, החלטנו להתאסף וכיוון שהוריי נסעו לצימר בצפון
חשבנו שיהיה נחמד לבוא אליי ולערוך מסיבת פיג'מות בדיוק כמו שהיינו קטנים.
אנחנו מכירים מגיל מאוד קטן כי כולנו גרים באותו רחוב, אך רק בכיתה ז' התחברנו רשמית
שעלינו לכיתה י"א כל אחד מאיתנו פנה לדרך אחרת, הכיר אנשים אחרים !
שי, מור והילי כבר הגיעו וכל אחד מאיתנו תפס את מקומו . .
חלק התיישבו על הספה חלק שכבו עליה [ :
חלק שכבו על הריצפה וחלק פשוט ישבו עליה [ ;
"וואי יום ראשון צבא אהה ?" שאל מור וראשו נשען על הספה
"כה, גדלנו !" אמרה יעל והביטה במור
"וואי אתה זוכר שהכנו לך קליפ לבר מצווה" יעל אמרה והניחה את ראשה על רגלו של מור
"בטח שזוכר, לכל אחד מאיתנו יש עותק לא ? ! חלי תחפשי זה חייב להיות איפשהו" מור אמר לי
"כה, שנייה" אמרתי והתרוממתי מהריצפה לכיוון השידה שמתחת לטלוויזיה
"הנה" אמרתי בחיוך אחרי חיפוש 'מתיש' אחר הקליפ הנפלא שלנו מימי הענתיקה
"שימי שימי" קפצה יעל ומור ליטף את שערה ברכות .
"ניר תעמוד נורמלי" מורן צעקה על אחיה שאף פעם לא הקשיב למה שהיא אומרת לו .
היום אנחנו מצלמים קליפ לבר מצווה של מור, עוד שבוע ימלאו לו 13 שנים.
אני כל כך מתרגשת, מור הוא הבוגר בנינו הנער הראשון מבנינו .
"ילדים, אני מבין שמאוד חם היום וקשה לכם . .
אבל תתאמצו אתם שמונה ולי מאוד קשה להתגבר על כולכם" אמר הצלם והביט בכולנו .
"יאא סוס פווווווני איזה מאאאאמי" יעל צעקה בקולה העדין ורצה לכיוון הפוני
"אוי לפחות אני אדע להחליט מי יהיה ליד הפוני" אמר הצלם בחיוך מיואש
"מי מהבנים רוצה להצטרף ליעל ליד הפוני ?" שאל הצלם והביט בשלושת הבנים
"א..נ..י" אמר מור בגימגום קליל
"מי אם לא בעל השמחה, לך אליה מתוק" אמר לו הצלם ומור התקדם לכיוון יעל .
אני עוד בטוחה שנגדל קצת, הם היו ביחד !
"חלי בואי אני מדמיין אותך בקליפ ליד אגם הברבורים את הכי מתאימה" הצלם אמר לי
"בוא ניר אתה וחלי ליד הברבורים" אמר לו הצלם וגרר את שנינו לכיוון האגם .
"תעמדו פה ואל תזוזו" הוא אמר והתקדם לכיוון ירדן, שי, מורן והילי .
"שניכם פה ליד המשחקים" אמר הצלם לירדן ושי
"ושניכם ליד העצים הנפלאים האלה" אמר הצלם למורן והילי .
אחרי שהוא סידר אותנו זוגות זוגות הוא החל לצלם אותנו,
אני חייבת לציין שיצא נחמד .
הזוגות שהוא הרכיב יצאו קצת מוזרים, אבל בסדר מה אפשר לעשות !
"יאאי אני מתרגשת" אמרה מורן וזלגה לה דמעה
"אווי אל תנזלי לנו פה" אמר לה הילי וחייך
"שתוק מפגר" היא אמרה לו, התעצבנה .
"טוב אל תריבו כמו תמיד, אין לי כוח לשטויות שלכם" אמרה ירדן ושי שהתיישב על החלון צחק לו .
"אני רעב" מור אמר וליטף את ביטנו
"מתי אתה לא רעב ?" שאלה אותו יעל וצחקה
"אז מה אם אני יכול לאכול ולא להשמין אפילו גרם אז מה אכפת לי" מור אמר והמשיך לשחק בשערה החלק של יעל .
"קניתי מלא דברררים שמתי כבר על השולחן הכל רק צריך להעביר לפה" אמרתי
"בואי אני אעזור לך" ניר אמר לי וקמנו מהריצפה .
"היה מוזר לראות את הקליפ איך התבגרנו . . אני זוכר שהיינו ליד האגם והיה רוח והשיער שלך התנופף כזה !" הוא אמר וחייך
"כן היה כיף ! אני לא אשכח את זה בחיים . ." אמרתי והוצאתי 5 בקבוקי שתייה מהמקרר
"המון זמן לא נפגשנו ככה כולם" הוא אמר לי
"כן, אחרי שכל אחד פנה לדרך אחרת !" אמרתי לו
"כן . . דווקא לפני הצבא נזכרנו אחד בשני אה ? !" הוא שאל אותי וקרץ עין
"חחח מסתבר" אמרתי וחייכתי לו
"נו יאללה כמו אתם מרכלים י'זקנות יהיה לכם את כל הלילה, אני רעבה מתה !" מורן צעקה ואני וניר הבטנו אחד בשני . . . . . .
טוב לא יודעת מאיפה הרעיון בא לי פתאום
אבל רציתי לעשות מין סיפור קצר בערך 3 פרקים לא משהו ארוך
כי עדיין אני כותבת את "כוכב נופל" ואני רוצה להשקיע בו .
אז.. ממ מקווה שאהבתם מחר בעזרת השם אני אמשיך 😊
אוווווהבת המממממון, גייייבו 333> [ ::





