"אימאאאאאאאאאאא"..שמענו את הקול של אלכס.
ירדנו למטה ו...
----------
פרק 4.
"אימא מה את עושה???" שאל תומר בזמן אנחנו יורדים במדרגות בפחד.
"תיכנסו לחדר שלכם", אמא שלי צעקה בזמן שהזריקה לעצמה.
"אימא עזבי את זה, למה חזרת לזה שוב?..למה את צריכה את זה?"התחלתי לבכות..לא יכולתי לראות את אמא שלי מזריקה לעצמה סמים.
ועוד אחרי שהיא אמרה לנו שהיא לא תעשה את זה יותר, כאב לי עליה.
אלכס בא והוציא לה את המזרק, לאמא לא היה סיכוי להתנגד, כי היא הייתה פוצעת את עצמה.
ירד לה דם, היא לא הספיקה להזריק.
"תשבור ת'מזרק" צעק תומר לאלכס.
אלכס זרק את המזרק על הריצפה ושבר אותו עם הרגל.
הלכתי לחבק את אמא, שגם בכתה, היא צעקה על אלכס ועל תומר.
היא דחתה אותי, אמא לא אוהבת אותנו, אבל היא אומרת שהיא מודעת לזה שלהשגיח עלינו זאת החובה שלה, אחרת אלוהים לא יסלח לה ולא ישלח אותה לגן עדן.
אמא שלי בת 43, ולפני שהאבא החורג שלנו הכניס לה את הסמים לחיים היא הייתה יפיפיה, אבל עכשיו היא נראת כמו אישה בת 80, בלי להגזים.
השער שלה שחור, הוא יכול להיות כ'כ יפה אבל היא בכלל לא מסרקת אותו, ואם היא מסרקת אז היא מסתירה את השיער שלה בקוקו מגולגל.
על פניה יש קמטים, אך בין הקמטים ישנן עיניים ירוקות, יפייפיות.
----
"אני יוצאת" היא אמרה
"טוב אמא" לחשתי לה.
---
"היא בטח הלכה בחבר המזויין שלה".אמר תומר וראיתי פתאום דמעה זולגת לו על הלחי.
"כן, ברגע הראשון שאני אוכל אני אלך מכאן, נשבר לי ממנה ומהסמים האלה.
היא לא נותנת לי לחיות את החיים שלי"..רועי אסף את המזרק השבור ועלה לחדר שלו.
"הטלפון מצלצל..תענה..אני עולה לחדר", אמרתי לתומר...לא עלה בדעתי שזה יהיה ...
יפה בובי..:]]
ותעשי פרקים ארוכים יותר..
חחח 😁
אוהבתך מאמי..😊
אהבתי
דקה מה קרה לאבא לא הבנתי?
והגיברה בסיפור היא ז--ה?
חח חכי ותראי מאמי.. 😉 ותודה
מתי המשך?!!!!! 😠 😠
מחכה להמשך בובה..=\
"הטלפון מצלצל..תענה..אני עולה לחדר", אמרתי לתומר...לא עלה בדעתי שזה יהיה ...
פרק 5.
"מישל יש לך טלפוןן"..תומר צעק לי.
אני-הלו.
??-מישל מה קורה?
אני-מי זה?
??-רוני..
----רוני היה חבר שלי..הוא נראה טוב..יש לו עיניים ירוקות מהממות, זה הדבר שאני הכי אוהבת אצלו-----
אני-אה רוני..מה קרה אתה מתקשר פתאום?
רוני-אני צריך לדבר איתך..
אני-טוב..דבר..
רוני-בא לך לצאת להסתובב?
אני-אנ'לא יודעת שניה...'תומר אני יכולה לצאת?'
תומר-טוב אבל תחזרי מהר כי יכול להיות שנצא לאנשהו..
אני-טוב אז ניפגש במרכז?
רוני-לא, לא במרכז..צריך מקום מבודד, בואי ניפגש ביער..איפה שעשינו תמדורה בל"ג בעומר..
אני-למה כ'כ רחוק?
רוני-כי זה חשוב.
אני-טוב בסדר..
רוני-יאללה ביי.
אני-ביי.
עליתי להתלבש וכשירדתי היה עוד צלצול עניתי וזאת הייתה רונה.
אני-הלו??..
רונה-מישל את קבעת עם רוני?
אני-מה אכפת לך?..מה את מתקשרת אליי הבייתה בכלל??
רונה-טוב תשמעי אל תלכי!!..אל תלכי מישל..הוא לא הולך לבד..הוא הולך גם עם דויד ועם עוד חברים שלהם.
אני-למה את בכוח מנסה להרוס לי הכל ??
רונה-מישל אל תלכייייייי!
אני-ומאיפה את יודעת?
רונה-שמעתי את דויד אומר לרוני שיקבע איתך...יודעת מה אני יבוא איתך..סבבה?..
הבנתי שרונה לא משקרת..אז הסכמתי..מה כבר יכול להיות..
כשהלכנו לשם..ראיתי רקאת רוני..יושב ובוכה.
גלגלתי את העיניים בזמן שהוא מסתכל עליי..
הוא ניגש אליי לאט לאט ובלי לשים לב..ראיתי את היד שלו מסביב לגרון שלי בכוונה לחנוק.
טוב זהו בינתיים...=]
ותגיבו...תעשו ג'סטה!
יו איזה יופי!!!!!!111
אמא זה מפחיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😢
ממש ממש ממש יפה
יאלהה אני מחכה להמשך אבל תעשי המשך ארוךךךך
וואי ממש יפהה !
המשךך ד-ח-ו-ף !!
ואואואו...
מאממיי סיפווור יפפפה...
הממשששךך
דחוףףף..=]]