אוקיי..
הסיפור דיי דומה לקודם..[:
מקווה שתקראו ותהנו..[:
לאב:
נויה..[:
"מיווש קומיי בובי.. יש בצפר.."
"אופפ אמא הערת אותי מחלום טוב..]:" אמרתי..
"לא נורא.. יאללה לכי להתארגן יפה.." היא אמרה ויצאה מהחדר..
התמתחתי במיטהה.. פיהקתי [: והלכתי למקלחת..
היי..
אני מיה.. בת 14 מתל אביב סיטיי..[:
אני בכיתה ט..
יש לי הרבה חברות והרבה ידידים.. יש לי 2 חברות הכי טובות: תומר וגל..
יש לי חבר 😮ops:
קוראים לו דניאל והוא הכי מושלם שיש! אני אוהבת אותו מאוד..[:
יש לי שיער חום ועיניים כחולות..
אני חושבת שאני יפה..
אני לא פרחה..
אולי קצת פקאצה..[: אבל טיפה..
ישבתי על השירותים קצת מסטולה..
ניסיתי להתרגל לאור החזק שבקע מן חלון האמבטיה..
אני אוהבת את הבית שלי.. הוא חדש עברנו רק לפני שנה..
צחצחתי שיניים לבשתי את הבגדים שהכנתי אתמול לבצפר:
ג'ינס צמוד של רד זד וחולצת בצפר ורודה..
סירקתי את השיער ושמתי קשת מנוקדת ..[:
שמתי קצת ליפגלוס ומסקרה..
וקצת בושם.. שיהיה ריח טוב.. 😊
"מיושית הכנתי לך סנדביץ עם חומוס...טוב?" אמא שאלה..
"טוב..[: יאללה בואי נצא קבעתי עם תומר מוקדם בבצפר.." אמרתי לה..
"טוב בובי קחי תתיק ונלך.."
לאמא שלי קוראים אוסנת.. היא מעצבת אופנה..
היא נראית ממש טוב..[:
יש לי שתי אחיות.. אחת גדולה אחת קטנה..
לגדולה קוראים דנה.. אני מהזה אוהבת אותה אני מספרת לה הכל... היא בת 23
הקטנה קרציה אבל חמודה... קוראים לה שיר.. היא בת 4.. היא ממש חמודה אבל קרצייה אמיתית...
-------------------------------------------
הגענו לבצפר..
"ביי אימווש תודה.."
אמא נתנה לי נשיקה והלכתי..
ראיתי את תומר..
"היי שמוק..[:" אמרתי לה
"היי שמנהה.. השקעת בהופעה האא?"
"לא נכון.." נעלבתי..[: חח
"בואי בואי קופ.."
"תומר איפה גל?" שאלתי אותהה..
"היא בטח תבוא עוד מעט בואי.."
התקדמנו לכיתה.. פתאום מישהו אחז בידי..
זה היה המדהיםם שליי..[:
"דניייאלייי.." נתתי לו נשיקה..[:
"נאמייי"הוא אמר לי
"חח שתוק שתוק.. בוא לכיתה.."
----------------------------------
קיבלתי פתק..
זו הייתה גל..
"יש מסיבה ביום שישי אצל שירן בבית..
את תבואי?"
החזרתי לה:
"ברוורר... לא מפספסת..
צריך לדבר עם תומר דניאל והבנים..
תדברי עם ליאור ויובל.. אני כבר אדאג לשאר..[:"
היא קיבלה את הפתק והנהנה..
פתאום נכנסה היועצת לכיתה..
היא אמרה:
"מיה את צריכה ללכת למנהלת.."
מה??
מה המנהלת רוצה ממני? :roll:
טיפה קצר אבל תסתדרו..
מקווה שאהבתם:
-נויה-





