למה זה תמיד קורה לי
דווקא שאני רוצה לוותר משהו עוצר אותי ? !
למה זה תמיד קורה לי
שאני מוכנה לעזוב הכל ופשוט ללכת לדרכי
הלב שלי מתחיל לבעוט בחוזקה
'לא, להתקפל עכשיו את לא יכולה'
למה אני מרגישה שאתה אדם שאני חייבת לצידי
ושאם לא אתה, איך היה מאושרת בחצי מהזמן שלי ? !
כי הרי אתה זה שממלא את כל הרע שהיה לפני - את כל האפור
לא מאמינה איך שנכנסת לחיי ברגע הכי לא צפוי, איתך נכנס האור
אולי בגלל זה קשה לי עכשיו להרים ידיים ולצעוד לדרך אחרת
כי אני יודעת שאיתך באמת ובתמים אני יכולה להיות מאושרת . .
אז מה עושים, מוותרים או נאבקים ? !
איך יודעים שאדם כלשהו פשוט מתאים כמו כפפה ליד ? !
מרגישה שאתה הוא ה - א - ח - ד שלי . . . . .
וואאאיייייי
מותק כמה זמן לא כתבתתתת
כל כך התגעגעתי לכתיבה שלך יפה צ'לייייייייייייי
אווחחחח
כמה שאני מרגישה בדיוק כמוך!!
את פשוט לא מבינהה
זה כאילו כתוב עליייייייייייייי
גאדד זה כזה מושלםםםםם
יש לך תכתיבה הכי נדירה בעולם!@#
אוהבת אותך המוןן
ושמרי על קשר י'נעלמתת!@#$%
רותמי שלך =]
רותתם יפתתתי 😊
חח כפרעלייך איזה חיוך עלה על פניי 😊
כן באמת המון זמן לא כתבתי
זה סתם יצא לי בלי שבכלל רציתי..
ותודה על כל המחמאות מאמי שללי
אווהבתת מלללא 333>
יפהה שללי,
לפעמים החיים מציבים לנו מכשולים כדברים שנראים כ"כ
אחרת מזה.. אני חושב שאת צריכה לתת לזמן לעשות את שלו,
ולא לתת לגאווה לדבר ולשלוט!
את אוהבת אותו,ואת רוצה אותו,
אז למה שלא תחכי טיפה.. תירגעי,
תנשמי עמוק ופשוט ח כ י!!@#
הוא עוד יבוואאאאאא, ל-ב-ד!
למרות שלא כתבת המון זמן,ייצא לך ממדהים ומוששלם- כ ר ג י ל
מאמוששיתה שלי,תחייככי..
החיויך ששלךך כ"כ יפה,חבבלל שבזמן שאת
אמורה להיות ה-כ-י מאושרת שיש את עעצובה..
אאווהב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 3>
^^^
ארוווסי כבר אמרתי לך הכל באייסי
ושוב אני אגיד פה
ת - ו - ד - ה
באמת שאין עלייך נשמאמי יפה שלי 😊
QUOTE יפהה שללי,
לפעמים החיים מציבים לנו מכשולים כדברים שנראים כ"כ
אחרת מזה.. אני חושב שאת צריכה לתת לזמן לעשות את שלו,
ולא לתת לגאווה לדבר ולשלוט!
את אוהבת אותו,ואת רוצה אותו,
אז למה שלא תחכי טיפה.. תירגעי,
תנשמי עמוק ופשוט ח כ י!!@#
הוא עוד יבוואאאאאא, ל-ב-ד!
למרות שלא כתבת המון זמן,ייצא לך ממדהים ומוששלם- כ ר ג י ל
מאמוששיתה שלי,תחייככי..
החיויך ששלךך כ"כ יפה,חבבלל שבזמן שאת
אמורה להיות ה-כ-י מאושרת שיש את עעצובה..
אאווהב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 3>
בדיוק מסכימה מילה במילה!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!
ואני פה בשבילךךך
מור'צי 😊
גם אני מסכימה עם אושריי..
אגב אושריי..
מה שכתבת עזר גם לי להבין כמה דבריםם אז תודהה..
ואת כותבת מדהיםםם..
עם אושרי...
מילה!!!
😉
אתי שלייי אהובתיי מה יש לך בובי..??
כנסי אלי לאסיקיו 300040744
וספרי לי מה קרה אם באלך...!!! 😊
תודה מאמי ^
התחברתי אלייך
QUOTE (טוניטה @ 11/10/2006) גם אני מסכימה עם אושריי..
אגב אושריי..
מה שכתבת עזר גם לי להבין כמה דבריםם אז תודהה..
ואת כותבת מדהיםםם..
טננייה,אני מממש שמחח!
שמח שעזרתתיי..
אאתתי שלי,פאקינגהה..א י ן ב ע ד מ ה!@$#@
בשבבילךך?!
עדד חצי המללככות! 😉 😂
וואאתת ש-ל-י@$#@%$#^
מטווררףף עלייךך מיסיס פאקינגגוווווווווווו מווששללמתתת!$#