כתבתי קטע קצר, ביום שבת,
וסתם אני אשמח אם תקראו ותביעו את דעתכם..
והוא קורא לי 'יפה שלי', ומחלק לי מחמאות,
וכשאני אומרת שהשמנתי הוא אומר 'מה פתאום',
ומוסיף שנשארתי יפיופה, ונהייתי אפילו יותר..
והוא מחבק חזק-חזק, ולא עוזב,
ומנשק את הנשיקות הכי מדהימות וסוחפות בעולם..
מדגדג אותי עד שאני מתגלגלת מצחוק 'כי לחייך לא עולה כסף..'
והתשובה ברורה, הרי 'איך אני יכולה לא לחייך כשאני נמצאת איתך.'
כי רק איתו אני יכולה לחייך בכל זמן, בכל מצב, הוא גורם לי להרגיש הכי מאושרת שאפשר.
ואנחנו שוכבים על המיטה, והוא מחזיק לי את היד, ואני מרגישה הכי בטוחה בעולם..
וכשאני מעבירה עליו את היד הוא פתאום אומר 'קיבלתי צמרמורת', וכשאני שואלת ממה,
הוא מסתכל עליי במבט הזה, המבט החודר שיש רק לו, ועונה 'ממך'
ואני אומרת לו 'מתה עלייך', כי אני מפחדת להגזים, והוא משיב 'אני אוהב אותך', ושוב אותו מבט,
ואני רואה, רואה במבט, כמה הוא אוהב..
ולכאורה, הכול כ"כ מושלם, כ"כ מדהים,
רק לכאורה.
ואם הוא אוהב, אז למה,
למה זה כל-כך כואב?!
אם הוא רק היה יודע כמה הייתי נותנת בשביל להיות שוב 'שלו'.
את לא מבינה,
איך אני מתרגשת מדברים כאללה,
העברת בי צמרמורת,
את כותבת מהמם!
זה אמיתי?
QUOTE (liatitati @ 10/10/2006) את לא מבינה,
איך אני מתרגשת מדברים כאללה,
העברת בי צמרמורת,
את כותבת מהמם!
זה אמיתי?
אמיתי לחלוטין, לצערי..
מילה במילה מה שהיה ביום שישי האחרון..
אם הייתי ממציאה את זה זה היה הרבה יוצר אופטימי :/
יאאא..
מאמי זההה מהממם...
את כותבת ממש ייפפפהההה..
יאאא..
אבבבלל איזהה מגעעיילל...
אפשר לדעת למה אתם לא יחד?!..
יאא.. מאמי..
זההה מממשש מעללף...
אבל עצוובב..
מחכה לעוודד...
אוהבת עינברוש
אמאאאא זה כזה מקסיםם!!
אהבתי נווווווווווורא
פשוט מרגש וחודררר
אין מה להגיד פשוט
כישרון מהלךךך
אל תפסיקי לכתוב
בחיייםםםם
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
טוב , גם בי העברת צמרמורת
גמני מתגעגעת לאותה תקופה .
את כותבת יפפה מאמי 😊
ממההמממםםםםם
פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
את כותבת כל כך יאאאאאאאאאפפהההההההההההההה
יש לך כישרון מאמיי
רותמי שלך =]
ממש יפההה....העברת בי גם צמרמורת!@
אם אתם כ"כ אוהבים אז למה אתם לא ביחד?
^
כי לא תמיד דברים מסתדרים כמו שרוצים,
ואני לא יודעת איך, אבל איכשהו עדיין לא איבדתי את התקווה,
כנראה שאני מאלה שמאמינים במשפט
"האהבה תנצח את הכול"..
מדהיםםם...
ואת צודקתת^^
אהבה תנצח הכלל!!
זה גם נכוןן..
אבל עדיף להאמין שזה נכון..
חח..
רק חבל אחר כך להתבאסס..