אממ ,
תנעלו בקשה ..
בנות תווווודה [:
יאווווו
איזה עצובבבב !!
אהבתי נוראאא,את כותבת מדהיםם!
ואל תידאגי מאמי הכול עובר בחיים
לפעמים יש עליות ולפעמים ירידות וצריך לדעת להתגבר עלייהם
הכול עוד לפנייך
ויש עוד המון דגים בים
אני סומכת עלייך שתוכלי לדוג את הדג הכי טוב שיי
ושלא יגרום לך לסבול פעם נוספת
בהצלחההההה
ותיהיה חזקה הכול לטובה!!
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 11/10/2006) יאווווו
איזה עצובבבב !!
אהבתי נוראאא,את כותבת מדהיםם!
ואל תידאגי מאמי הכול עובר בחיים
לפעמים יש עליות ולפעמים ירידות וצריך לדעת להתגבר עלייהם
הכול עוד לפנייך
ויש עוד המון דגים בים
אני סומכת עלייך שתוכלי לדוג את הדג הכי טוב שיי
ושלא יגרום לך לסבול פעם נוספת
בהצלחההההה
ותיהיה חזקה הכול לטובה!!
מור'צי 😊
.!!...
😁