הרבה זמן לא הייתי כאן, אולי הרגשתם בחיסרוני אולי לא..
יש לי המון סיבות למה ומדוע, אני לא יתחיל לפרט..
אני רק אומרת שהיתגעגעתי לכולכם !
קטעון שאולי יספר טיפה על הרגשות הפנימיים שבי. .
אפשר בסוף להגיב. .
פינה חשוכה בדממה האפלה,
לא נותנת לך מנוחה, מפריעה לך בשינה.
את כולך בצמרמורות, המחשבות נודדות.
עינייך נעצמות, את מפליגה לעולם של דמעות וסערות.
מן רגישה וקצת חלשה..
לא נותנת לייאוש להיתגבר על התקווה.
מחכה לאיש שיציל את דימעתך שטובעת ביאושך.
לא, את לא יכולה לברוח ממנו.. מהמחשבות שניגמרות לך בגללו.
זה לא היה אמיתי לעולם, אבל בשבילך זה מציאותי.
אולי הכל עכשיו רגוע ומחשבתי, אצלך זה משהו פנימי..
מתגעגעת למבט חסר הטעם..
מתגעגעת לנשיקות חסרות הרגש..
כל כך אוהבת.. כל כך מורגלת..
אם היה דרך טובה להחזיר אותך אליי.. להשיב אותך לשפתיי..
הייתי עושה זאת מזמן.
אוהבת תמיד,
סתיו.





