תן לי סיבה אחת לפחות ,
למה פגעת והרסת הכל .
תן לי סיבה אחת לפחות ,
למה גרמת לי כ"כ לסבול .
תן לי סיבה אחת לפחות ,
שמגיעה לך עוד הזדמנות .
תוכיח לי, תן לי אות ,
שלא תחזור על אותה הטעות .
תן לי סיבה אחת לפחות ,
שאני צריכה להאמין לך שוב .
תעשה משהו, תתאמץ ,
בכדי שאליך אשוב .
זה שאלות שפשוט שואלים
תמיד שנפגעיםםם!!
אכשהוא אני מזהה איתך..
קטע מרוד נוגעעע
וכואבבב...:/
אבל אל תידאגי אחרי יום גרוע תמיד יבוא יותר
יותר טוב
כל דבר קורא לטובה
באמת רק שיהיה לך טוב וזה יעבור מהרר
לכל דבר אני פה בשבילךךך!
מור'צי 😊
ככלככךך יפה!
וכלככךך מתאר מה שאני מרגישה כרגע ;\
אוההבבת..
יוואאוווו הקטע פשוט מהמםם
מאמי את כותבת כל כך יפההה
מושלםםםםםםם
ו.. בקשר למה שהתוכן אומר.. אני באמת לא יודעת מה לומר לך..
מקווה שהכל יסתדר ומבטיחה לך.. שהכל יהיה טוב..
מניסיון!@#
רותמי =]
ואני תמידידידיד פה למה שאת צריכה ורוצההה
תמידידידידיד
עצוב 😢
מאמי יהיה בסדר . .