לא הכרתי אותך, אך אני רואה את משפחתך
מתאבלת על מותך.
נהרגת בהתהפכות מלגזה ארורה שלקחה את חייך.
הייתי מוכנה לתת את חיי ונפשי בשבילך
בשביל למנוע את הסבל והכאב שחשה המשפחה.
איני מכירה אותך, אך יודעת שכולם גאים בך,
עד היום, על היותך מה שאתה!
הזיכרונות ממך תמיד יציפו את לב משפחתך
ותמיד, אבל תמיד תהיה בליבם.
תמיד תהיה הבן, האח, הנכד, הנין האהוב וחבר יקר.
אני מקווה שאתה מאושר שם למעלה.
הלוואי והייתי יכולה לתת לך נפש חיה
כדי שתמשיך לחיות ולבנות את חייך.
אני כותבת לך מעומק הלב והנשמה
את המכתב הזה והדמעה זולגת לי על הנייר.
ידעת לזכות באהדת כולם
ובאהבת כל הסובב אותך.
ולכן אתה בן אדם כל-כך חשוב ומיוחד לכולם.
מכתב זה מוקדש למשפחת פילוסוף,
הכואבת על מת בנם ואחיהם, רועי פילוסוף ז"ל,
יהי זכרו ברוך!
מכתב שכתבתי על אח של ידיד שלי, רועי פילוסוף ז"ל.
שנהרג ע"י התהפכות מלגזה.
😢
עצווב.
מאמי את מוכשרת בטרוף !
מאמי..
ממש עצובב..
ומרגשש..
יש לי צמרמורת..
ואנ עוד שנייה מתחילה לבכותת..
את כותבת מדייםם
תודה, נשמותתת
כתבתי את זה בזמן שהיה מלחמה. הייתי בשמירה
בחמ"ל ולא היה מה לעשות, שמעתי שירים, נזכרתי באח
של ידיד שלי ופשוט יצא לי לרשום את זה...
כ"כ עצובב
עצוב...
תמשיכי לכתוב יש לך את זה, אני מקווה רק שזה יהיה מסיבות משמחות יותר
גמני מקווה שיהיו רק שמחות, אך לצערי
הבדידות עוטפת את חיי, כל הדברים הרעים קורים
לי או סביבי 😢 הקטע הוא שקוראים לי אושרת ---> אושר
ואני לא מאושרת כל-כך, פעם הייתי מלאת שמחת חיים
ואני מנסה להיות כזאת אבל אם כל מה שיש לנו בחיים,
זה קצת קשה נשמההה אבל מה? אני אמשיך לכתוב,
יש דברים טובים שגם רשמתי אבל מעטים. מקווה שעם
הזמן הכל ישתנה ויהיה טוב, אני תמיד אופטימית וכדאי
שכולם יהיו כך (= תודדה על העידוד
אמאאא איזה עצובבבב:/
אני מזהה עם האובדן
כתיבה מדהימהה
חודרת,מצמררתתת
פשוט נוגעעעע
עצובייי
מחכה לעוד יצירות שלךךך!!
את ממש כישרוניתתת
מור'צי 😕
איזה עצוב 😢
את כותבת ממש יפה תמשיכי בזה כי יש לך את זה!