"אחרי החורף הקר והגשמים באה אהבה חדשה/דביר בזנק"
עלי השלכת נבלו ארצה
ואצלנו אהבתנו חלתה לה
כל האור והשמש בקיץ החם
נעלמו ביחד עם אהבתנו לעולם
החום התמימות והאהבה
הסתיימו להם בין רגע
אחרי הקיץ החם והאהבה המטורפת
מגיע החורף, והנה עוד עונה לה חולפת
ואהבה שלי ושלך עעכשיו נגמרת
שנינו נמצאים בחורף קר ומיגע
שמזכיר לי ולך במחשבות את אותו הרגע
שנשיקתנו נגעה בליבנו בפעם הראשונה
עד אותו הזיכרון האחרון של הפרידה ושל הנשיקה האחרונה
נלך שנינו כל אחד בדרכו יילך
מהרהרים ותוהים שואלים את השאלה מדוע ואיך
העננים מתאספים ומורידים את גשמם
ובכי דמעתי יורד מפניי ממש כמו גשם מתוך ענן
עוברת בי רוח קרירה וצמרמורת מסעירה
שרק מכירה לי את הרגע המר של סיום האהבה
גשום וקר בחוץ וליבי לליבך נחוץ
קר לי ועצוב לי רוצה אני פשוט למות לי
החורף בשיאו ואני נכנס לדיכאון עמוק
נכנס לבפנים לתוך השחור הרחוק
כואב לי ומר לי כל כך, שיעבור כבר החורף הקר
ושואל אני מתי יחלוף איתו גם הדיכאון המר
ובוקר אחד מגיע לו האביב וניצוץ הפרח מתחיל ללבלב לו כמו תמיד
והחורף שעם השחר חלף, מגיע תורה של השמש להאיר לה
להאיר את ליבי ואת ליבה של האהבה
אחרי כל החורף המר מגיע האביב שמוציא את השחור הנורא
ותמידש מביא איתו שמחה ואהבה חדשה
למרות כל הדיכאון והשחור שעברתי בחורף עם הרוח הקרירה
הגיע לי בבת אחת פתאום אהבה חדשה פשוט נפלאה
מקסימה ומדהמה שהיה שווה בשבילה לבור את אותו כאב
אך מעכשו מלבלב באביב הפרח ואצלי פשוט לפעום לא מפסיק לו הלב





