[B][I][COLOR=blue][FONT=Arial]
לא ידעתי איך לומר לך היינו קרובים
רוצה אותך קרוב לצידי
ולא יכולה לתאר לך את הרגשתי במילים.
שמרתי בסוד די הרבה זמן את אהבתי.
ניסיתי להסביר לך מספר פעמים,
איך חדרת לליבי עמוק עמוק בפנים.
אל תתרחק כי אני אתגבר,
רק אם תישאר לצידי,
אם רק לא תיתן לי להישבר.
החלטתי להשתנות למענך,
בשבילך החלטתי לחייך
רוצה להתחיל דף חדש
ולהמשיך לחלום ולחלוק
חיים טובים ומאושרים
********************************************************************
זהו שיר שכתבתי שבוע שעבר ורק עכשיו יצא לי לפרסם אותו.
אנשים פליז תגיבו, אני חייבת לדעת אם לשנות, להוסיףףף
תודה (=





