חלום כמו זה הגיע,ידעתי - זה סיוט.
והוא חזר ושוב הפציע...להיפטר ממנו זה לא פשוט
הוא כואב ונראה כל כך אמיתי
לא ידעתי למה הוא נשאר איתי.
חלום על העבר,
על מה שכבר נגמר
והחלום הזה הוא לא חלום
הוא פשוט קטע שנשאר.
והוא רודף אותי
גם בימים
מהלילה
הוא עבר לחיים.
לא יכולה לסבול זאת עוד
מרגישה לכודה בעצמי
את הכאב שהוא גורם לי אין למדוד
לא רוצה להיות אני.
לא רוצה להיזכר
באותו סיוט נורא
לא רוצה להישבר
אבל אני יודעת שאני כבר שבורה.
רק אם אשן לנצח
הוא יפסיק בחיי לשלוט
אם אמות, לבטח
לא יהיו בעיניי עוד דמעות.
ואם אפסיק לחיות עוד היום
אז זה לא יקרה, לא אשוב...
לא אשוב לחלום





