03.09.06
הרבה פעמים בתקופה שהעברנו יחד , יצא לי לחשוב אם אני אוהבת אותך או שאחרי שנתיים זה רק הרגל .
ומאז עברה שנה ועד היום אני חושבת על זה - ועכשיו אני יודעת שכן , כן אהבתי אותך וכן אני אוהבת אותך
וכנראה אני עוד יאהב .. ורק במקרה הבנתי את זה - כשכתבתי לך את המכתב לא היה אכפת לי ..
שיש לי חבר , שאנחנו חצי שנה ביחד ושטוב לנו . כמו שאתה אמרת : " יש לי חברה ואנחנו ביחד וטוב לנו "
זה כל ההבדל בינינו .. שאני הייתי מוכנה לוותר ואתה לא , שאני עוד אוהבת ואתה אולי פשוט הפסקת לאהוב
המילים שלך שנאמרו מזמן - לא נשכחו , כל החוויות שלנו - חרוטות .. ו " אנחנו " ?
זה עדיין פצע פתוח בשבילי וכל יום שעובר זה כמו מלח ששורף .
עשית את הבחירה שלך , כל מה שנשאר לך לעשות זה להיות שלם איתה ..
האמת תכננתי עוד מאז להעלם מהחיים שלך אבל משום מה זה אף פעם לא קרה והיום כשזה כבר כואב מידי
זה קורה .. במילים פשוטות - אני מעדיפה שה " ידידות " שלנו תגמר פה .
אתה תהיה חסר לי , שלוש שנים היית חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ומהיום אתה תהיה חלק בלתי נפרד ממני
לא משנה מה יהיה - תמיד תהיה איתי , אני לא אשכח אותך אף פעם כי אתה הכל בשבילי , בדיוק כמו שתמיד היית ..
תזכור שהחיים יפים , יפים יותר מידי [;
200 נשיקות [ כי ככה אני אוהבת 😛 ]
תגובות ..
י א ן 😊





