ושוב אני כאן באותו המצב
עם אותם דאגות כמו אז, רק עכשיו.
ושוב אני כאן שואלת למה
את אותה הטעות פעמיים , עוד כמה?
ושוב אני כאן וזה כבר חוזר
ושואלת למה, למה לא פשוט לוותר?
ושוב אני כאן,נשבעת"לא עוד"
ובטח אשוב כאן באותו המצב לעמוד.
אז מדוע
איני לומדת מטעויות
שוב ושוב את אותם השטויות
אני יודעת שזה לא ייגמר בטוב
אבל שוב אני כאן, מה שנשאר זה לחשוב.





