הנה השיר:
בית של הבן
אני לא יכול להמשיך יותר
כל הסיפור הזה חייב להיגמר
אמרתי את כל מה שהיה לי לומר
ונמאס לי לחזור על זה כבר
אבל בלילות עד עוד בוכה
חושבת עלינו בכל נשימה
זה כאילו אני צריך לבקש סליחה
אבל אני לא יודע על מה
פזמון:
אני לא חושב,
שצריך להמשיך רק בגלל הכאב
אז אם אין לנו עוד סיבה
זה חייב להיגמר כמו שזה בא
כי כשנבין שזו הייתה טעות
מה שהיה ביניו היה סתם שטות
אז כבר יהיה מאוחר
לתקן את כל מה שנשבר
בית של הבת:
רק רציתי ללכת רחוק מכאן
כשאמרת לי את מה שידענו כבר מזמן
זה היה כל כך קשה לקלוט
ועם הזמן זה לא כואב פחות
השארת לי עמוק בלב שריטה
אבל אתה כמוני, רק בלי הדמעות
כי בזמן שאני בוכה במיטה
אתה יושב ומתייסר במשך שעות
פזמון





