טוב אז אךלו 2 שירים שכתבתי למדהים שלי=]
מחכה לתגובות 😁
כ"כ חיכיתי לשבת חבוקה
בין זרועותייך
כשברקע שיר מתנגן
ואני[?!] מביטה בפנייך!!
שפתי מלטפות,נוגעות בשפתייך
ליבי מחסיר פעימה,הנשימה נעתקת!!
אוהבת אותך כ"כ שזה כבר לא ניתן לתיאור..
אוהבת אותך כ"כ עד שזה הזוי..
שיר שני:
כשראיתיך..ליבי כמהה אלייך..
שפתיי רצו לנשק את שפתייך..
כשראיתיך הרגשתי לראשונה מהי אהבה..
מהי אותה תחושה כ"כ חזקה..
כשראיתיך-כ"כ רציתי לשבת חבוקה בין זרועותייך..
וללחוש "I LOVE YOU" לאוזנייך..
והנה חלומי התגשם-
כבר שנה ו5 שהוא חי ומתקיים..
ההרגשה שבתוכי מתחזקת מיום ליום
אוהבת אותך תמיד יותר מכל דימיון..!!
מקווה שאהבתן=]
יפהה מאוד מאמי תמשיכי תמיד$#@$!!@
גמר חתימה טובה..
ואו כמה שאתה חמודים ביחד[ בלי עין הרע]
מואהה
גלושלך
רעותיייי
איזה 2 שירים מדהיייימים
אהבתי נוראאא
את כישרוניתתתת!!
אל תפסיקי לכתובבבב!!!
לפ יווווווווווווו
מור'צי 😊
מתוקיםםםםםםםםם :]
"חבוקה בזרועותיך"
השתמשת בזה הרבה...
וזה נראה לי בגלל שאת כמוני...אני עם חבר שלי אוהבת להרגיש בטוחה כשהוא מחזיק אותי ממש ככה בין הידיים שלו...
הקדשתי לו את השיר
"and baby yore all that i want
when youre lying here in my arms... im finding it hard to believe
werer in heaven"
:]
גם לי המילים האלה עושות משו...
מאמי, זה פשוט שיר אהבה יפהה (=
כתיבה טובה נשמה, תמשיכי בדרכך ו... המון בהצלחה בהמשך הדרך.
מהמם בצורה מטורפפתתתתת
אהבבתתיי איך שאת כותבתתת
לאב יווו
חח איי איי איזה תגווובות=]
sex-appeal- ==> כשהוא מחבק אותי?!זה הדבר הכי מדהים בעולם..!!!!חח את מז'ה צודקת.. הכי כיףף להרגיש בטוחה בזרועותיו של הבנאדם שאת הכי אוהבתת..!!1
כתבתי אותם כי עוד חצי שנה בע"ה הוא מתגייס כנראה לקרבי 😢 אז במקום להיות עצבוה אני מוציאה הכל בכתיבה..
הייתי..-רעות-
יאא.. מאמי..
מה אפשר להגיד[?1]
שזזההה..
מעעעעעלףףףף
מהממממםםםם
מושלם.....
בחייאתת זה ממש יפהה...
כל כך אהבתי את זהההה...
אתת פשוווט כישרווניית..
מחכה לעודדדד..
אוהבת עינברו'ש
תודהה ממאמיי..שלי..
😁 😁
שיהיה יוםם מווווווווווווצויןן!!
לאבב יווו
-רעות-
תודהה ממאמיי..שלי..
😁 😁
שיהיה יוםם מווווווווווווצויןן!!
לאבב יווו
-רעות-
😁 חחח ת'נקקס מאמי..
הייתי פה
לאב יוו
-רעות-