מתקלחת אני
המים על גופי זורמים
חושבת אני
הלוואי ואיתם יעברו כל מעשיי הרעים
מהרהרת אני
מחר מתחילה תקופה חדשה
או שזוהי בעצם פתיחת השנה החדשה
ומה מאחלת אני לשנה שכזאת?
מקווה אני שוב לא לחטאות
וכמו כולם חושבת ומתכננת תכנונים
כך שהימים בשנה יהיו הרבה יותר יפים
אז אומרת בליבי
מי יתן וזאת תהייה שנה של שגשוג
שנת פריחה
שנת הצלחה
שנה של בריאות
שנת פרנסה
שנת אושר
שנה של אהבה
אבל..
האם ישנה דרך שתגרום לשנה להיות יותר יפה?
אם כן, מהי? אעשה אותה !
חשבתי על כך.. הגעתי למסקנה
הכל בעצם טמון בתוכינו ב נ ש מ ה
ורק שם נמצא את התשובה! 😁
גמר חתימה טובה לכולנו!!! 😊





