תן לי רק עוד שנייה להביט בעינייך
לנסות ולהבין שתמיד זה יהיה בלעדייך
תן לי שנייה להתמכר למגע
ולשכוח מכל הרע
והנה זה שוב קורה
מבלי שאתה רואה
אני שוב נשברת
רק אם היית יודע שבגללך אני כ"כ סובלת
תן לי שנייה אחת לנסות ולברוח
כי אין בי כבר כח
הימים עוברים- הדקות כבר נגמרות
ואין בי עוד את הכוחות
כבר למדתי להתמודד עם הכאב
אין בי את הכח לשקר
אין טעם להתכחש... אני אוהבת..
רק אותך אוהבת..
אם במקרה יום אחד תראה ילדה
שכל טיפת התמימות שבה נעלמה
אם במקרה תראה ילדה שכבר לא מאמינה בטוב שבאהבה
תדע שזאת אני- הילדה שבגללך נהייתי
או אולי בגלל הכאב שגמר לי את הכוחות
והשאיר אותי אבודה יחד עם הדמעות!
אז אל תתקרב יותר מידי
כי אין בי את הכוחות אפילו בשביל לצעוק די
והנה זה שוב קורה
מבלי שאתה רואה
אני שוב נשברת
רק אם היית יודע שבגללך אני כ"כ סובלת
תן לי שנייה אחת לנסות ולברוח
כי אין בי כבר כח
ממש יפהה..
מהמםםם..
מדהיםםם..
אהבתי רצחח(כן כן..נדבקתי מחברות ברצח!!)
חח..
שנינייייי !@@#
מה לי להגיד ?!
אם לא מ-ו-ש-ל-םםם ?!
מוושלםם כמו תמידדד !
כתוב בצורה מושלמתתתת ,
יש קשר בין הבתים, המשפטים מתחרזים !
טוב מה אני שופטת ב"כוכב נולד 4 "?!
בקיצוררר בלי כל החפירותתת
אין עלייךךךךךךךך בובהההההה מיוחד כמו תמיד !
מאוהבתתת בך ילדונתתת 😉
יפיתיייייי
פשש יפה מאמי אהבתי מאוד
עצוב ומרגש
תמשיכי לכתוב$#@!
גלושלך
שניייייייייייייייייי חחח התחלתי כבר להמציא לזה מנגינה בראש שקראתי.
ממש יפה אהבתי תחרוזים ואת הסגנון!!
תמשיכי לכתוב ככה מדהים תמידדדדדדדד 😊
אוויי איזה שיר יפה מאמי 😁
ממש כישרון!!!!
ואאייי..
זה ממש מ^ע^ל^ף.#!!!..
יאא.. דיי ממש מ.ו.ש.ל.ם.#!!!..
אין יש בך כישררווןןן.!!.
דיי.. עוד פעם אני יגיד זה הישר הכי
מ=ה=מ=ם.. שקראתי.. באמת..=]]
מחכה לעוד..
אוהבת המונים עינברושק'ה
שנינושששששששששששששש
איזה יפההההההההה
פשוט כתיבה מדהימהה
אהבתי נוראאאא
את פשוט מוכשרת ברמותת
אל תפסיקי לרשום בחיים
את פשוט עושה את זה כל כך
טובבבבבבב!!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
הכי שיששששששששששש
מואה ענקיתתתתת!!
מור'צי 😊
איזה מדהים
האמת שמה זה היזדהיתי עם השיר...
תמשיכי לכתוב ככה
את מאוד מוכשרת
שיר מהמם
תודה..
תודה..
ושובבבב תודדדדה...
אני אוהבתתת אותכןן כל כך
שמחהה שאהבתןןן
מוואההה ענקיתת
לוביוו
מממש יפה מאמוש אהבתי מאוד
פשוט כישרון לא מהעולם הזה
טוב שחזרת מאמוש
אהבתי מאודדדדדדדדדדדדדדד