-למה אתה הולך?. היא שאלה אותי ודמעות פרצו מעיניה..
-אולי כי נמאס לי? חשבת על זה לרגע?. התעצבנתי עליה,
אך השתוקקתי לחיבוק חם ואוהב,
שירגיע את כל סערת הרוחות שפרצה בנינו, וישיב את המצב לקודמו.
-אל תעשה לי את זה! אל תעשה לנו את זה!
לא חבל לקלקל קשר כל כך נפלא בגלל שטות כל כך טיפשית!?.
היא כעסה וניסתה לחפש את ההיגיון שבדבר.
-אל תפילי עליי את האשמה! אל תנסי אפילו..
אמרתי, מחכה לרגע בו תתנצל. לא יכולתי להתנצל בעצמי,
לא יכולתי להוריד את האגו שלי בשבילה..
-אז לך.. היא אמרה והבטתי בה במבט בהול.
-מה?. שאלתי, מנסה לקלוט את המידע שוב פעם במוח.
-איתי אתה יכול ללכת.. אמרה ומחתה את דמעותיה.
-אז אני הולך. הכרזתי ופניתי לכיוון הדלת, מתקדם בהליכה איטית,
וממתין לרגע בו תעצור אותי, והכל יפסק..
אותה הליכה קצרה של מספר שניות ספורות, נראתה כהליכה נצחית.
התקרבתי לדלת, ופתחתי אותה באיטיות.
הוצאתי רגל החוצה, ועוד רגל.. הבטתי לאחור, מתבונן בה.. והיא לא אמרה מילה.
סובבה את ראשה, לקחה נשימה ארוכה והביטה בי..
-להתראות אופיר.. אמרתי בשקט את הדבר שהכי לא רציתי להגיד באותו הרגע.
-להתראות. לחשה לי ויצאתי מחדרה.
יורד במורד המדרגות לעבר הקומה הראשונה, ורץ במהירות לכיוון דלת הכניסה.
דמעות נפלו מעיניי באיטיות, אותן הדמעות שכל כך סירבו לצאת בתקופה האחרונה.
אותן הדמעות שכעת משקפות בצורה הכי טובה את הכאב שאני מרגיש בתוכי,
עכשיו כשאני יודע.. יודע שאופיר כבר לא שלי.
עכשיו כשאני יודע שאיבדתי אותה, איבדתי אותה בגלל דבר כל כך שטותי..
איבדתי אותה בגללי..
מהממםםםםםםםםםםםםםם
גאד זה מושלםם
איזה יפה את כותבתתת
אני מ^ט^ו^ר^פ^ת על הכתיבה שלך וברור שגם עלייךךךךךךך
הקטע עצמו? מדהיםם
באמת שהעביר בי המון רגשות..
רק שהייתי רוצה איזה סוף בשבילו מאמי..
ומה עם הסיור שלך? את מתכוונת לסיים אותו?
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק שלך =]
תוודה [[:
רותמיק י'לא מעודכנת סיימתי אותו כבר לפני שבועיים!!
כנסי לקרוא, אוהבת אותך ותודה על כל המחמאות יפה שליי...
חח אני באמת לא מעודכנת מאמי..
חח קראתי והגבתי מאמי..
ממ אוהבת אותך המוןןןןן
מהמם.
אני מתה על הכתיבה שלך... את כותבת ממש יפה י'מוכשרת 😊
וד"א, זה קשור איכשהו לסיפור שלך?
כי זה אותם שמות כמו בסיפור - אופיר ואיתי.
^
שמחה שאהההבת מאמי [[:
חחח וזה לא קשור,
סתם מתה על השמות ..
QUOTE (avril14 @ 24/09/2006) עצוב=[
😢
ייאאוו,
א-ח-ו-ת-י,ששיחחקקת אותתה!
אהבבתתי כ"כ!
רקק בהתחלה הקטע עם זה שהוא מדבר בקול ואז חושב לעצמו לא כ"כ ברור..
יענניי הסימנים,מ'שו מוזר..
אבבל חוץ מזהה..
מ-ט-ר-י-ף חווששיםםםםםםםםםםםםם!#@$
אהבתתי כ"כ..
חבלל רק שזה כזה עעצווב!=,[
תמשיכי לככתוב,מדהימווננתת!
קטנצ'יק שמחה שאהההבת ..
והקטע של כל הדיבור-מחשבה, זה בכוונה ככה.
ניסיתי לכתוב בסגנון שוננה..
אוהבת אותך [: תודה על התגובה המקסימה ..
אייייייייייןןןןן פשוווטטט
מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
איין אני פשוט מתה על הכיתבה שלה.. אין זה ממש מהממם.#!!!.
אין זה יפה כל כך..
אבל עצוב מאוד....
אוהבת מאוד עינברו'ש
קטע אחד החזקיםםםםם!
מאוד מרגש ויפה ..!
ע-צ-ו-ב ..):
תמשיכי לכתוב את כותבת מדהיםם מואהה ענקיתת אוהבתתת ((:
וואוו זה מממש יפפפה
נראה אמיתי
איייזה מתוקות!!!
שמחה שאהבבתן [[[:
לא משהו... אפשר להגיד שזה קצת
מהמם!!!!!!!!!!!!
:] אהבתי. 😛