הכל התחיל ממבט אחד קטן שכמו שאומרים שינה את החיים....
בחיים לא חשבתי כמה זה קשה להתאהב ...וכמה החיים יכולים להיות כואבים
אז הכל התחיל ממבט..והפך למבטים לפרפרים בבטן להתרגשות שמזמן נעלמה...
הרגשתי שמאותו היום כלום לא יהיה אותו דבר...
חברה שלי? הכירה בנינו דיברנו באיי סי קיו אבל חששתי לא האמנתי שתרצה אותי
לא חשבתי שכלום יקרה אבל כמו שאמרתי
החיים בכלל לא היו צפויים דיברנו הכרנו הפכנו לידידים
אתה היית גדול ממני ב3 שנים 3 שנים שהפרידו בנינו ...
בבצפר היינו רואים אחד את השני היית מסתכל עלי בצורה שונה
משו בעיניים שלך גרם לי לשקוע לא לשמוע כלום להיות בעולם אחר ...
" כל העולם עבר לי מול העיניים ורק אתה נכנסת לי ללב"
וכל המשיך כרגיל רק..שלא ידעת ממש מי אני בהתחלה בבצפר
היית מסתכל עליי אבל היינו אנשים זרים רק אני ידעתי שזה אתה..
עברו ימים ...ואמרתי לך שזאת אני ומשם הקשר המשיך..
אחרי הרבה שיחות הרבה מבטים הרבה דיבורים הרגשתי ממש שאני אוהבת אותך
החלטתי להגיד לך הכל אחרי שחשבתי לא פעם..!!
היה לי תקווה שזה יצליח למרות שכולם אמרו לי שהגיל כן קובע
"ומה אני צריכה ילד גדול תסתכלי על ילדים בגיל שלך.."
אבל אני לא הקשבתי ידעתי שאתה גם מרגיש משו לא יעזור שום דבר
רואים על בנאדם בעיניים ומרגישים אבל כניראה אתה...
אמרתי לך ..את מה שאני מרגישה.. לא פנים מול פנים
זה היה יותר מדי קשה בשבילי
אבל אמרתיי.. אתה.. אתה.. ויתרת עלינו..
אמרת שזה לא ילך ואתה גדול מדי ואני עוד ילדה...
אתה לא מבין ואתה לא תבין בחיים מה הרגשתי באותו רגע..
הרגשתי כאילו הוציאו לי את הלב הדמעות ירדו כמו שבחיים הם לא ירדו..
אחריי כמה ימים.. שעצב אכל אותי מבפנים.. :\ אתה פתאום התקשרת
אמרת לי שאתה צריך לדבר איתי וקבענו בלילה שניפגש ונדבר...
הדלקת בי תקווה.. תקווה שואלי אתה מתחרט ואולי אתה כן רוצה..
מה שהפך אחר כך את העצב שלי ליותר גדול..
הגעתי למקוםם היה לי קשה מאוד..
והמשפט שאמרת לי עדיין מהדהד לי בראש..
" יש עוד הרבה בנים בעולם... גם אני נפגעתי..."
אתה לא מבין..שגם אם תגיד 1000 פעם למישהו יש עוד בנים בעולם
זה לא משנה כי הוא אוהב רק מישהו אחד..
בקיצור אחרי השיחה הזאת קלטתי יותר מה קורה פה ובאותו הזמן
עברהה עלי תקופה לא קלה לא דיברתי לא חייכתי לא צחקתי ..
הייתי סגורה בתוך עצמי ..אבל זה עבר ..
אותך מהלב הרחקתי אבל עדיין כואב לי.. לבסוף..עבר לי..
אפילו היום שעבר
הרבה זמן מאז..אני לא מתחרטת ..
אני חושבת שהכל קורה לטובה..ותבוא לי עוד אהבה
אבל אני כן מצטערת..שאתה ויתרת..והגיל ניצח את האהבה..
אבל יום אחד אני יודעת שאתה תעצור ותיזכר בהכל ותבין
שזה לא היה שווה את זה ולא היה שווה לוותר על אהבה בגלל גיל..
ואני? אני כבר ימשיך בחיים
אנחנו.? נפנה לכיוונים שונים
ואותך ? אני יזכור תמיד בתור האהבה הראשונה שלי ...
אז המסר מפה תלמדו שאם מרגישים לא מתכחשים ואם אתה לא מעוניין חשוב להגיד מהתתחלה ולא לחכות שמישהו יפתח אשליות כי בסוף הכל חוזר אלייכם..וזה לא נעים לא להיפגע ולא לפגוע
תגיבוו אם בא לכםם
שנה טובה וחג שמח





