לחברה שלי יש עוד יומיים יומהולדת...
ואני לא יודעת מה להביא לה..
חשבתי להכין לה משהו מקוריי ממני... כי לדעתי זה הכי יפה... והכי אישי שיש!
אז בבקשה אם עולים לכם רעיונות תרשמו לי.. כי לא עולה לי כלום!!!
תודה תודה תודה! 😊
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

