חחחחחחח
מוררצ'יק ימופפרעעת שללי!!!
א-נ-ש-י-ם..
השייר הזה הולךך להיות מולחן ע"י אחתת מהרבים שהלחינה לקרן
פלס את השיירריםם שללהה!@#@
אני כ"כ אבל כ"כ מתתרגששששששששש!!
ויש לי ידידה ששרה ממשש יפפה..אז כנראהה נקליט אותתו
י-א-ו-א-ו-ו-ו-וו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ו-!$#@@#$%#%
QUOTE (YAHAD @ 13/09/2006) ואואווו רציניייייייי
חחחחחחח 555 בהצלחההההההה ((:
אנחנו מדהימייםם?!
אתה מדהייים!
שירררר מהמם!
לקחתי את הבית הראשון לאוואי באייסי P=
מ=ד=ה=י=ם.
אתה מוכשרר כ"כ ((:
אוהבבבבת 33>
QUOTE (סאפפירעע @ 13/09/2006) אנחנו מדהימייםם?!
אתה מדהייים!
שירררר מהמם!
לקחתי את הבית הראשון לאוואי באייסי P=
מ=ד=ה=י=ם.
אתה מוכשרר כ"כ ((:
אוהבבבבת 33>
תוודה מאמי,
למרות שהייתי מעדיף שלא,כי זה שיר שהולך להיות מוקלט..
אבל לא נורא.. אני חושב..
תודה!=]
QUOTE (oshri_Ok @ 13/09/2006) QUOTE (סאפפירעע @ 13/09/2006) אנחנו מדהימייםם?!
אתה מדהייים!
שירררר מהמם!
לקחתי את הבית הראשון לאוואי באייסי P=
מ=ד=ה=י=ם.
אתה מוכשרר כ"כ ((:
אוהבבבבת 33>
תוודה מאמי,
למרות שהייתי מעדיף שלא,כי זה שיר שהולך להיות מוקלט..
אבל לא נורא.. אני חושב..
תודה!=]
להוריד ? 😕
אממ.. סליחהה פשוט זה כלכךך יפה חח =]]]
אממממ בהצלחהה עם ההקללטהה!!
הלוווואייייייי שהוא יהיה מקום ראשון במצעד של 91 FM :]]]
מואעעעעע 😊
ואיי איזה יפה אתה כותבב....
ברר כהןן 😊
QUOTE (סאפפירעע @ 13/09/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 13/09/2006) QUOTE (סאפפירעע @ 13/09/2006) אנחנו מדהימייםם?!
אתה מדהייים!
שירררר מהמם!
לקחתי את הבית הראשון לאוואי באייסי P=
מ=ד=ה=י=ם.
אתה מוכשרר כ"כ ((:
אוהבבבבת 33>
תוודה מאמי,
למרות שהייתי מעדיף שלא,כי זה שיר שהולך להיות מוקלט..
אבל לא נורא.. אני חושב..
תודה!=]
להוריד ? 😕
אממ.. סליחהה פשוט זה כלכךך יפה חח =]]]
אממממ בהצלחהה עם ההקללטהה!!
הלוווואייייייי שהוא יהיה מקום ראשון במצעד של 91 FM :]]]
מואעעעעע 😊
חח,איזו מאמי..
אני לא מאמין שהוא ייההיה במצעעד,כי לא נראה לי שאני אפרסם אותו..
קודם נקבבלל ת'לחן וזה,אח"כ נדבר על זה..חחח
ברר,תודה!=]
וואי אושריק חסר לך שאתה לא לוקח אותי להקלטות!!!! אני מת כבר לדעת לנגן את השיר שלך בשביל שאני אשוויץ שאני ידעתי לנגן להיט ענק לפני שהוא בכלל פורסם!!!!!!!!
אה כן ואל תפסיק לכתוב!!!! ואל תדאג... זה יעבור כבר אמרתי לך...
אה כן=====> אושריק... אתה אחלה בנאדם!!
QUOTE (sOrEk @ 14/09/2006) וואי אושריק חסר לך שאתה לא לוקח אותי להקלטות!!!! אני מת כבר לדעת לנגן את השיר שלך בשביל שאני אשוויץ שאני ידעתי לנגן להיט ענק לפני שהוא בכלל פורסם!!!!!!!!
אה כן ואל תפסיק לכתוב!!!! ואל תדאג... זה יעבור כבר אמרתי לך...
אה כן=====> אושריק... אתה אחלה בנאדם!!
חחחחח
ססוורקק י'חנפפןן!$#
זה בכלל עדיין לא בטוח.. ידידה שלי צריכה לשאול את חברה שלה..
ואז.. אז נראה כבר מה יהיה.. מקווה מאוד מאוד שככן,אבל חבל סתם לפתח ציפיות..
אהה,כן..
אתתה חננפפןן!!! 😛