אני וחבר טוב שלי שהוא בעצם גם ידיד טוב של אחותי כבר שנתיים בערך
רוצים לעשות לה משהו ליומולדת...לא יודע אם מתנה
אבל משו שישמח אותה והיא תאהב...
רעיונות בבקשה..יום שבת הבאה 9.9 זה היומולדת
אפשר גם הצעות של לקחת אותה לאן שהוא..יש איך (אוטו)
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

