פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~משהו ממני~

✍️ Meidan 📅 02/09/2006 06:41 👁️ 596 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
היי =] טוב קוראים לי חן, ואםם חשבתי גם לנסות להתחיל סיפור מקווה שתאהבו...

_____________________________________________________________
זהו, סיימתי עם זה, אני פותחת פרק חדש בחיים שלי, בלי חבר, בלי מחוייבות והכי חשוב בלי כאב מיותר, שהפרידה תהיה קשה.
למה אני צריכה להתחיל עם זה? כדי שיכאב לי שזה יסתיים.!?!?

"ימית?"
אני- מה? אה?
המורה- "אני לא יודעת!? אולי תרצי לשתף אותנו במחשבות שלך? או שאולי תוכלי לספר לי על כל ההרצאה שלי עכשיו?
ישבתי מול המורה ובאמת לא ידעתי מה לענות. בכל זאת לא נעים שהמורה מעירה לך בפעם ה-3 באותו שיעור אחד. אז פשוט ישבתי והתסכלתי עליה עד שהיא החליטה שאין טעם לנעוץ בי מבטים מאיימים והמשיכה...

טוב, אז אני ימית, בת 16 כיתה י'.
אחרי פרידה כואבת מחבר של 8 חודשים.
ואם שאלתם את עצמכם למה.. אז הסיבה- עבר לארצות הברית.
כן... האהבה הכי גדולה שהיתה ותהיה לי במשך כל החיים שלי.
גל לא היה רק חבר, הוא היה היומן האישי שיכולתי לספר לו הכל, כל מה שהיה לי על הלב אהבתי לשפוך עליו.
ועכשיו, עכשיו סיימנו את זה, כמובן אחרי הצהרות שנדבר, לפחות בתור ידידים. אבל כולם יודעים שזה חרטות. הוא נסע לו לשנה לארה"ב והשאיר אותי פה כבר חודש עם לב שבור.

"ימית, קחי" ועף עליי פתק..

- ימית -
נשמה מה נסגר איתך?!
מיד דיבור בהפסקה הבנת?!

- אוהבת - אורטל

סימנתי לה כן עם הראש וכך נגמר השיעור....

אורטל- ילדה, מה נסגר? לא דיברנו על זה כבר?
אני- אוף אורטל, אני לא יכולה, לא בא לי לקום בבוקר, לא בא לי ללכת לבצפר...
אורטל- ימית נשמה לאף אחד לא בא... אבל תיקחי את זה בפרופורציות, עם כל הכאב דיברנו שתסגרי את הפרק הזה כבר לא.!?
אני- אוף אורטל את החברה הכי מדהימה בעולם מה אני הייתי עושה בלעדייך?????

אורטל-[B] חברה מגיל 0, הילדה הכי מדהימה בעולם שבלעדיה אני כ-ל-ו-ם.

אורטל -יופי אחרי שסיימנו עם זה..את באה יום שישי לTLV?
אני- אם לא יודעת, לא בא לי.
אורטל- טוב סתמי זאת לא הייתה שאלה קבעתי..
אני- טוב, נו, בסדר...
אורטל- חוצמיזה כבר דיברתי עם יוגב וליעד..
אני- נו ידוע שאת דלוקה על אח שלי....
אורטל- נו מה אסור? יוגב חתיך על...
אני- חח העובדה שיש לו חברה, נראה לי קצת תוקעת אותך לא?!
אורטל- נו את זה אפשר לסדר נשמה...
אני- חחח איזה מצחיקה את, תעשי מה בא לך.

ככה נגמר היום, אני ואורטל יצאנו מהביצפר בדרכינו הביתה...

אורטל- ביי נשמה תדברי איתי..
אני- טוב חיי יאללה ביו'ששששש..

נכנסתי הביתה ועליתי ישר למחשב וכתבתי אווי:

אני סתם חצי ילדה, חצי נשמה, חצי לב, סתם חצי!
ככה זה שהחצי השני שלך נוסע לארצות הברית
ילד, רחוק מהעין זה לא בהכרח רחוק מהלב.. היית צריך להפנים את זה

אורטלי משוגעת עלייך אחותי
------------------------------------------------------------------------
נכנסתי לאימייל וראיתי מכתב מ.. גל..!?!?! נכנסתי מהר
ועם כל מילה שניה יצאה עוד דמעה........

= מקווה שאהבתם.. תגיבו ואני ימשיך.. =

אוהבתותכם, מידן =]
אהבתי את ההתחלה...
מחכה להמשך! 😊
גם אני מחכה להמשך : ]
איזה חמודות 😉

אבל לא מגיבים לי כמעט..!!

זה אומר שהסיפור גרועע???

ואוי ממהממממממםםםםםםםםםהמשך
טוב למרות שלא מגיבים לי החלטתי להמשיך לטובת אלה שכן =]

נכנסתי לאימייל וראיתי מכתב מ.. גל..!?!?! נכנסתי מהר
ועם כל מילה שניה יצאה עוד דמעה........

פרק 2

זה מה שהוא כתב לי:
היי ילדה שלי, או אולי זה כבר רק ימית?ובכלל לא שלי. בכל מקרה השעה עכשיו אחת בלילה פה ואני לא יכול להירדם, אני לא יכול להיות פה יותר! אני מתגעגע אליך כל כך!
לא יצאתי מהחדר כבר יומיים, לא בא לי לאכול, לדבר עם אף אחד, ללכת לבית ספר, לא בא לי לחיות! אני לא יכול לחיות בלעדייך.
אני חייב לשמוע את הקול שלך, לפחות לכה שניות. תתקשרי אליי בבקשה. אני מתחנן אלייך לא משנה מתי את קוראת את המכתב. רק תתקשרי.

אוהבת תמיד. גל!


ישבתי שם והעיניים שלי קראו את המילים האלו במשך כמה פעמים. ולא עיקלתי. למה הוא עושה לי את זה? שיכאב יותר? והדמעות?! ירדו אחת אחרי השניה. עם כל דמעה הרגש רק התחזק. ידעתי שאין לי הרבה ברירות ושלהתקשר אליו יהיה קשה. אבל לא יכולתי לעמוד בפיתוי של לשמוע את הקול היפה שלו. בלי מחשבה הרמתי את הטלפון וחייגתי. רעדתי כמו שלא רעדתי בחיים שלי ואז שמעתי את הקול שלו.

גל- "הלו?"
אני- "גל? גלו'ש?"
גל- "ימית... אני לא מאמין יפה שלי" ושמעתי בקול שלו שהדמעות כבר מטפסות במעלה הגרון שלו... "ילדה שלי, אני לא מאמין יאוו..."
אני- "גל תקשיב, קשה לי, קשה לי לשמוע את הקול שלך עכשיו, לקרוא את המכתבים שלך, אני לא יכולה. אני מתגעגעת יותר מידי ואני לא מסוגלת בבקשה אל תעשה לי את זה. מספיק לי שנסעת." אמרתי הכל ונשמתי לשניה. "ביי"
גל- "לא ימית בבקשה, אל תנתקי לי, אני צריך להגיד לך משהו חשוב"
אני- "מה?"
גל- "ההורים שלי הזמינו לי לעוד 3 ימים טיסה לישראל לביקור" היה לפתע דממה בשיחה.
אני- "אתה רציני????"
גל- "בחיים לא הייתי יותר רציני, הם ראו שאני לא מתפקד פה ואמרו לי שהם יתנו לי כרטיס לשבועיים בתמורה לזה שאני יתנהג אחרת, או לפחות ינסה"
אני- "יאו גל אתה לא מבין כמה אני מאושרת" ולפתע כל הדמעות הפכו לחיוך אחד גדול.
גל- "כן יפה שלי, אני מחכה לזה, עוד 3 ימים בישראל." טו מאמי אני חייב ללכת אני יראה אותך ומתגעגע כל כך כל כך ואוהב אותך"
אני- "אני יותר.."
גל- "לא אני יותר =] ביי חיים שלי" וניתק!

גל..!? בישראל??!?! כמו חלום שמתגשם לא יכולתי לתאר לי את השבוע הזה יותר טוב.
ירדתי למטה עוד עם עיניים קצת נפוחות מבכי...

יוגב- "מה קרה נסיכה?"
אני- "יוגב, גל בא לישראל עוד שלושה ימים....."
יוגב- "מה?!?!"
אני- "כן גם אני לא האמנתי אבל הוא בא.............."
יוב- "וואי אני מזה שמח בשבילךךך יפה שלי" וחיבק אותי...

ככה עברו להם 3 ימים, של כיף, שמחה. פשוט נקודת תפנית בחודש האחרון שהייתי בבאסה של החיים.

הלכתי עם יוגב לשדה תעופה באוטו שלו והגיע הזמן של הנחיתה...
אני- "יוגב, אני לא יכולה לנשום"
יוגב- "הגיוני נסיכה, את מתרגשת כל כך"
תוך כדי שיחה עברה חצי שעה והנובעים לא יצאו...
אני- "נו?! למה זה כל כך מתעכב אוף..."
יוגב- "אל תדאגי מאמי עוד מעט הם ינחתו"
אני- "בטוח משהו קרה.."
יוגב- "לא נשמה הנה הם יוצאים"

הסתכלתי ובאמת ראיתי אותו שם.. את גל...............................

טוב לפחות 5 תגובות 😢
ממש הסיפור שלי לא יפה האא..!?!?!

אוהבת מידן 😊
ואייי מדההים תמשיכיי :]
מ-ו-ש-ל-ם המשךךךךךךךךךךךךך
אהבתתתתתתתי :]
תמשיכיי מאמי
מוואהה
חנו'ש, טל וקארין

תודה מדהימות, לפחות מישהו מגיב לסיפור שלי 😢

אני ימשיך מחר נשמות מוואה
לאט לאט יהיו לך יותר ויותר תגובות :]
בהצלחה מחר בובית
מוואהה
יפפה מאמי תמשיכיייייייייייייייייייייייייי
למרות חוסר התגובות המאוד מאוד מעליב =/
אני ממשיכה לטובת אלו שכן קוראים..

פרק 3
הלכתי עם יוגב לשדה תעופה באוטו שלו והגיע הזמן של הנחיתה...
אני- "יוגב, אני לא יכולה לנשום"
יוגב- "הגיוני נסיכה, את מתרגשת כל כך"
תוך כדי שיחה עברה חצי שעה והנובעים לא יצאו...
אני- "נו?! למה זה כל כך מתעכב אוף..."
יוגב- "אל תדאגי מאמי עוד מעט הם ינחתו"
אני- "בטוח משהו קרה.."
יוגב- "לא נשמה הנה הם יוצאים"

הסתכלתי ובאמת ראיתי אותו שם.. את גל.......
______________________________________
כן את גל, עם עוד מישהי!?!?
סליחה הוא לא חזר בשבילי מה זה? עמדתי שם בוהה בו ובילדה הזאתי ואפילו לא הכרתי אותה
גל הבחין בי ורץ לעברי שהוא משאיר את הילדה שם לדבר
ופשוט הדביק לי את הנשיקה הכי מדהימה שקרתה לי אי פעם......
אני- "וואו, מה זה היה?"
גל- "אוהב או לא אוהב?!?"
אני- "כל כך התגעגעתי לשפתיים האלה", וליטפתי אותן
גל- "רק לשפתיים" ותקע מבט עצוב...?!
אני- "ולעיניים, ולאף, ולהכל, כי אתה כזה מושלם"...
גל- "אוי גם אני התגעגעתי אלייך מדהימה שלי...."
אני-" מי זאת שדיברת איתה?"
גל- "סתם מישהי שישבה לידי בטיסה שגרה בתל אביב גם וחזרה מאצל משפחה"
אני- "איך קוראים לה?"
גל- "שני, אל תגידי לי שאת מקנאה...."
אני- "מה פתאום .. אני? שאני יקנא.. למה?"
גל- "חח טוב מותק.."

יוגב- "אה גבר מה קורה?"
גל- "פסדר אחי.. עכשיו פסדר" והסתכל עליי ואני פשוט חייכתי אליו
יוגב- "יאללה תעלו לאוטו נחזור הביתה"...
הלכנו לחנייה ואז השני הזאת הגיעה מאיפה שהוא
שני- "ביי גלו'ש היה נעים לדבר איתך.."
גל- "חח ביי נשמה..."
שני- "מי זאת?"
אני- "ימית, החברה שלו למה?"
שני-" אהה אז את הימית המפורסמת, בואנה לא הפסיק לקדוח לי במוח עליך.. שתהיי בריאה תשמרי על מה שיש לך הוא אוצר.."
אני- "כן אני יודעת, וחיחיכתי חיוך צבוע.."
שני- "יאללה ביי חמודים.."
אני+גל- "ביי ביי.."
נכנסנו לאוטו ודיברנו בנסיעה על ארצות הברית, הוא סיפר לנו שיש לו בבית בריכה, חדר קולנוע, חדר כושר. ועוד כל מיני שטויות
אני-" ממתי אתה כזה מיליונר?"
גל- "חח זה הבית שהעבודה שאבא שלי הביאה לנו"...
אני- "פשש אני צריכה לבוא אליךך.."
גל- "נראה לך שיש משהו שאני רוצה יותר?"
אני- "חח דבר עם ההורים שלי.."
גל- "אל דאגה.."
הגענו הביתה ונכנסנו הוא דיבר קצת עם ההורים שלי ועלינו לחדר שלי...

שיניתי אווי....
------------------------
אהוב ליבי פה!
אל תפריעו.......................

אורטל אוהבתותך נסיכונת שלי =]
יום נעים =]
------------------------


גל- "בואי לפה מאמי" התיישבתי עליו
אני- "איי גל כמה התגעגעתי אליך יפיוף אחד.."
גל- "נראה לך שאני לא..1?!" "אכלתי את עצמי שם עוד שניה מרוב געגועים"
הוא חייך אליו ואני פשוט נשקתי אותו.. כל הפרפרים בגוף שלי התחילו להתעופף ולקפץ
נשכבתי עלייו והמשכנו להתנשק. הוא חיבק אותי והוריד חולצה...
אני- "איי איך התגעגעתי לגוף הזה =]"
גל- "בואי לפה.." משך אותי והמשיך לנשק אותי.. עם כל מגע, כל נשיקה נזכרתי כמה כיף להתנשק איתו.. היה לי כל כך כיף
עד שנישמע הפלאפון שלי...........
לא התייחסתי אליו..
גל- "תעני מאמי..."
אני- "לא בא ליי..."
גל- "חח איזה מצחיקה.. תעני!"
אני- "אוףף טוב.."
על הצג היה😘** המושלמת שלי ***

אני- "שונאת אותך..............."
אורטל-" אה הפרעתי במשהו??"
אני- "חח לא משנה, כן קוף מה את רוצה?"
אורטל- "סתם רציתי לבדוק שהכל רגיל, שגל הגיע כבר.."
אני- "חח כן רוצה לדבר איתו?"
אורטל- "בטח מה חשבת התקשרתי בשבילך?"
אני-" גל.. אורטל רוצה לדבר איתך.."

אורטל וגל היו ידידים מאוד טובים, ואורטל הכירה לי אותו לפני שהיינו חברים!

גל- "אהה קוף קטן??"
----------------------
גל- חח כן מעולה, ואיתך?"
----------------------
גל- "אםם סבבה, מתי בא לך?"
----------------------
גל- "בקניון בעשר?"
----------------------
גל- סבבה לגמרי יאללה ביי ביי

אני- "מה היא רצתה?" אמרתי והתיישבתי עליו.
גל- "סתם שניפגש איתה ועם דוראל בקניון בעשר
אני- "מי זה דוראל?"
גל- "לא יודע שחשבתי שאת תדעי.."
אני- "אםם לא יושדעת אבל היום יהיה בירור בנושא..!!!"

שלחתי לאורטל הודעה-
"י'זבל, מי זה דוראל ולמה אני לא יודעת עליו.?"

אחרי שתי שניות חזרה הודעה...
"חח הכל היום נשמה.. אל דאגה.."

גל- תקשיבי יש עוד משהו שאני צריך לספר לך.....
אני- "מה???"
גל-..............................................................

------------------------------------------------------------------

תגיבו לי בבקשה

אוהבתותכןן מידן =]

מדההים הממשךך
יפה מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך