אני לא אשכח את היום הזה.. הגשם הראשון באותו החורף..
קר בחוץ.. אבל הלב שלי היה חמים.. כי עוד היית איתי..
זיכרון שאני ואתה הולכים ביחד.. יד ביד..
מדברים על הכל.. לא אכפת לנו מהגשם שמטפטף עלינו..
אני מספרת לך כל מה שעובר עליי.. ואתה מקשיב..
אף אחד לא הקשיב לי בצורה שאתה..
סיפרתי לך כמה שאני אוהבת אותו והוא פוגע בי..
והקשבת..
בכיתי.. טיפות הגשם ודמעותיי התמזגו..
חיבקת אותי.. ניגבת לי את הדמעות..
אמרת לי שאתה אוהב אותי ושבחיים לא תעזוב אותי..
"תודה שאתה כאן בשבילי.. אני אוהבת אותך" אמרתי בקול חנוק מדמעות..
חיבקת אותי.. אפילו בכית יחד איתי..
היינו כמו אחים.. תמיד היית לצידי..ואני לצידך..
זה ברור שאהבת אותי.. אהבת אותי..
והיום..
אני כלום בשבילך..
ואתה.. אתה נשארת אח בשבילי.. תמיד תישאר..
הזכרונות לא יימחקו..
הגעגועים רק גוברים..
הכל נגמר.. ואני אפילו לא מבינה למה..
רק יודעת.. שעברה כבר שנה.. ועדיין כואב..
מאמי..
את כותבת מעלףף..
ומה קרה שזה כבר לא אותו הדבר??
אם בא לך אז שתפי..
יאא.. זה מ-ו-ש--ל-ם.!!!.
ואת בכלל כותבת מהממםם.!!..
3>
וואי זה מהממממם!#$@
קרה משהו שאתם עכשיו כבבבר לא ככה ?!
את רושמת מדהיםםםםםםםםם
אהבתי נוראאאא
ומצתרפת למורייי:] בשאלה שלה..
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדדדדדדדדד
ופה בשבילךךךךךךךךךך
לפ יוווווווווווו
מור'צי 😊
ואאאאי אני די מביננה אותתך :/
זה באממת כואאב. . .
ניסית לדבר איתו?
לברר מה קורה?
אם הוא כל כך חשוב לך = אל = תוותרי עלייו. .
מממואאאה 3333>
יאוווווווווווווווווווו
איזה יפהההההההההההההה
את פשוט כישרוניתת ברמות!!!
עצובבבב
אבל מהמםםם
מקווה שהכול יסתדררר
וכמו שבתאל אמרה עם הוא חשוב על תוותרי עליו!!
לפ יוווווווווווווו
ואני תמיד פה בשבילךךךךך
מור'צי 😊