כמה התבגרתי.. וכמה עוד אתבגר
כמה השתנתי.. וכמה עוד אשתנה
כמה טעיתי.. וכמה עוד אטעה..
הרי אני רק בנאדם... עושה טעויות
ומשתנה עם הלילות..
כמה חלמתי וכמה עוד אחלום
כמה נשברתי.. וכמה עוד אשבר..
כמה חששתי.. וכמה עוד אחשוש
אם כל לילה שעובר
אם כל בוקר שעולה
הכל כל כך שונה
הדברים משתנים מן הקצה אל הקצה..
הימים שעוברים
ואותם טעויות שרק מלמדים
הצורך להביט על הכל
והיופי שבדברים הקטנים
הדברים שלפעמים נראים כל כך לא משמעותיים..
להביט על כולם
ולהבין שלפעמים גם אני טועה...
הצורך לדבר.. לסיים את השטויות
להבין את החברות..
להתגבר.. שיתבגרו יחד איתי..
להבין.. שיבינו אותי..
הכל.. הכל במבט אחד
הכל במילה אחת..
הכל... פשוט הכל..
ת'אמת.?! אין לי מושג מאיפה זזה באלי..
הרבה זמן לא כתבתי..
אוהבתת אותכםם
מוואהההההההההה
שנינוששששששששש
איזה יופייייייייייייי
איזה כתיבה מדהימההההההה
ממש אהבתייייייייי
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם
מודלםםםםםםםםםםם
אין מילים פשוטט!!!
למרות שיש לי מלאאאא אבל
התגובה פה לא תספיק למה שיש לי להגידדד
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדדדדד
תמידדדדדדדדדד
לפ יוווווווווווווווווווווווווווווו
מוצווווווווווווווווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 22/08/2006) שנינוששששששששש
איזה יופייייייייייייי
איזה כתיבה מדהימההההההה
ממש אהבתייייייייי
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם
מודלםםםםםםםםםםם
אין מילים פשוטט!!!
למרות שיש לי מלאאאא אבל
התגובה פה לא תספיק למה שיש לי להגידדד
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדדדדד
תמידדדדדדדדדד
לפ יוווווווווווווווווווווווווווווו
מוצווווווווווווווווו
מור'צי 😊
😁
סליחה שאני מקפיצה...
אבל זה מדהים.
אני לא מאמינה שאת כותבת ברמה כזו גבוהה ואת לא נפתחת עדיין לכל.
קחי את זה כמחמאה. את מוכשרת ורואים שיש לך ידע שפה ואוצר מילים.
כל הכבוד, אני מורידה בפנייך את הכובע.
😊 ממש יפה.
התחברתי לשיר ..