תודה לכולכם...
אין ליידי נראהלי, אני לא ממש מכירה אתה מקום..
אבל עשיתי זה קופסא יפה...עטפתי קופסאת סגיריות אבל יצא משו מהמם ומלא באהבה...חח😊
ולייד אני עושה עם נרות ופרחים יבשים..עליי כותרת שלהם כאילו😊
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

